Gå til innhold

Multiplayer.


Per Lilleengen

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen virkelig gode multiplayer ip adresser, hvor det faktisk er noen som flyr. Prøvde flightsim norge sin i går, men det var bare to stk der. Og jeg som ikke akkurat klarer å lande så velidg bra er ikke så populær blandt de virkelig seriøse multiplayer klubbene. Når jeg kommer i lav høyde og kræsjer i tårnet til gardermoen blir jeg liksom ikke helt pop...

Så hvis det er noen som vet når det er stor aktivitdt på flightsim norge sin ip så vil jeg gjerne vite det... Forresten dere lar vel alle få spille.....jeg klarer ikke å lande så tips mottas med takk...klarer aldri å få flyet rett inn på stripa..blir alltid noe gressklipping...ser veldig fint ut helt itl jeg kommer nærmere da skjerer det seg og man må begynne å justere og da ender det enten med gartner jobb eller taxe bane..og det er jo dårlig likt i seriøse klubber...send meg noen tips da...

FS ER KULT!!!

Takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

195.225.3.42 er vel den som brukes av de fleste..

Når der er mest trafikk er vel vanskelig å si. Det blir litt på lykke og fromme om du treffer noen der... Desverre.

Forøvrig vil jeg ikke kalle disse multiplayer-klubbene som du nevner, for seriøse. Mon tro om disse pilotene ikke selv har landet rett i tårnet noen gang..?

------------------

Åge Olsen, Molde

atcc@molde.online.no

http://home.sol.no/~ageolse" TARGET=_blank>Air Traffic Control Center

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til Åge's lille definisjon av MultiPlayer. Vi har alle kommet ned som en dartpil eller en sekk poteter. Det er kun snakk om øvelse og riktig bruk av prosedyrer for å komme inn riktig på ILS og glideslope. Et lite tips kan være at du bruker «lessons» i FS98. En av de første lessons heter ILS straight in og der ser du sånn omtrent hvordan det fungerer. For å få «planke» på rullebanen må du vite hvordan flyet oppfører seg i forhold til omgivelsene, samt forstå instrumentene. Det er heller ikke dumt å prøve seg litt med Chessna'en før du dundrer til værs med en 737. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]Jeg kan avslutningsvis forsikre deg om at du ikke skal være redd for å logge deg på MultiPlayer, her kan du til og med få noen gode tips. Bruker du voice i tillegg blir alt mye lettere. Happy landing!

Bjørn

BRA290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...