Gå til innhold

Touch skjerm på skjerm nr. 2, ingen touch fungerer


Richard Schumann

Anbefalte innlegg

Jeg har montert en ekstra 10" skjerm i simmen for bruk til f.eks GPS eller FMC i undocket tilstand. I utgangspunktet så fungrer det utmerket. Jeg kjøpte denne 10" skjermen  med touch, slik at jeg kan "trykke" direkte på dem, men touch'en fungrer ikke.

Når jeg setter 10" skjermen som hovedskjerm, så fungerer det utmerket, men med en gang jeg setter den som skjerm nr. 2 og utvidet skrivebord, så følger ikke touch-funksjonen med.  Noen som har et tips eller 2 her? :)

Driverene fungerer greit, og plug and play funksjonen finner "peke-enheten" med en gang. OS er WIN10 64Bit. Begge skjermene er koblet til samme skjermkort. Har prøvd med USB skjermkort til ekstraskjermen, men problemet er også der det samme.

Problemet er likt, enten jeg kjører vanlige Windows programmer eller P3D.

IMG_20190709_191248.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem har jeg også, og må sette touch skjermen som hovedskjerm for at det skal fungere riktig. Med Windows 10 ser det ut til at det alltid er hovedskjermen som er aktiv for skjerm instrukser fra touch (usb).  Har prøvd å søke på nettet uten å finne noe svar, men det  finnes helt sikkert løsning på det gjennom drivere eller Windows oppsett.

Håper at det er andre her som har et bedre svar :)

 

 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...