Gå til innhold

Div. FS-hardware gis bort (SOLGT)


Anbefalte innlegg

Dette var det som ble igjen av hardware etter billigsalget jeg har hatt her inne de siste dagene. Som jeg skrev er dette hardware som jeg rett og slett trenger å bli kvitt (det nærmer seg innflyttingsdato her). Jeg har derfor bestemt meg for å rett og slett gi bort resten av dette til noen som kan ha glede av det. Kjøper betaler bare porto'n 🙂

Lager en ny tråd om dette siden jeg ikke fikk til å redigere/fjerne ting som allrede er solgt osv. i den opprinnelige salgstråden.

 

Saitek Siderorspedaler. Eske å pakke den i i følger med.

image.png.fd47daa8fd1fad81e07af16d17391218.png

 

 

 

 

Enda ett sett med Saitek Siderorspedaler, men uten medfølgende eske.

image.thumb.png.8841b9f290e321c7cfa4b51a6ea65806.png

 

 

 

Thrustmaster Flight Hotas X Joystick.

image.png.c1ef2571575f9a49f29b7441f1662ab7.png

 

 

Logiteck Freedom 2.4 trådløs Joystick.

image.png.9ff7335133cb2952054e993b25215ce8.png

 

 

 

Saitek X-45 Joystick/Throttle. Tilkoblingen til denne er både en USB-ledning, men også en annen større "dings" som skal inn i PC'n. Så jeg mistenker ikke denne for å være den yngste på bordet 🙂 

image.png.27cb7824de53ff8f6f20f61a32df1110.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Øystein!

Er et par dager jeg har fått vært innom å sjekket he når. Som jeg skrevi den parallelle tråden (der jeg skulle ha noen kroner for de) er de nå bare de på de to siste bildene over som ikke er solgt/gitt bort:

- Saitek X-45 Joystick/Throttle (en nok noe eldre variant med både usb- og en annen konatkt å sette inn i PC'n)

- Logiteck Freedom 2.4 trådløs Joystick

Men gi meg adressen din her eller via PM så skal jeg evt. få hardwaren raskt avgårde 🙂 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...