Gå til innhold

A2A spitfire


Anbefalte innlegg

Helt utrolig produkt A2A har laget, har nylig nå lært takeoff med denne kraftbomba , og det tok sin tid.  

Det er så mange som har lagt ut spitfire bilder at det blir snart regnet som spam . 

Men er overbegeistret for a2A spitfire og Mustang P51 , så her er litt Spitfire som roter rundt ENBR 

37E1E91A-46C5-4A07-857B-A5C7A324E546.jpeg

B2CF04FF-F578-44CB-A5AA-73FF30410430.jpeg

69B7F4D2-3B95-4D07-A6F8-0F3BC0EDA604.jpeg

90564B93-7983-42E4-B29F-57D4558D458C.jpeg

0FF7AFE8-2001-4A01-93F1-CA16D6CD27C1.jpeg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ingen fare,  bilder av Spitfire tåles i store mengder,  spesielt når det er gode bilder ;) .  A2A sin Spit er makalaus bra modell,  og som mye annet fra A2A,  innlevelsen av å fly en ekte Spitfire er så bra,  at  ( i hverfall hos meg ) det kan få fram svetteperler i panna under flyturen, og nervøst ganglag etter landing.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre Ernst ..det er bare så sinnsykt bra laget dette flyet, og p51 også , ganske stor forskjell å fly p51 i forhold til spitfire..ganske gøy når en slipper ned flapsen på spitten så dukker nesa ned relativt brått og korigering er nødvendig..kan vel si at a2a har gitt meg de beste sim opplevelsene på flightsim . 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kim Kristensen skrev:

Blir aldri for mye Spitfire, var det at understellet er så smalt som førte til at takeoff var vanskelig?

Merker godt at hjulene står tett på spitfire under takeoff, men sammen med dette så må en posjonere motorkraft til rett tid, sammen med pedalbruk og stikka..mange ting samtidig må korrigeres, hvis ikke drar en ut og velter. Og på mindre flyplasser som Jarlsberg så er det svært lite å gå på.. dette gjelder a2a spitfire ..andre produsenter er ikke i næheten av de realitetene ..dritgøy er det..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både spitfire og mustang var tunge i nesa med merlin motoren , men flaps på spitfire var av eller på og en annen type en hva mustangen hadde som kunne reguleres trinnvis.

en merker meget godt forskjellen på de to flyene .

får håpe a2a lager fler militære klassiske fly fremover ,  de er knall flinke på dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, DUS skrev:

får håpe a2a lager fler militære klassiske fly fremover ,  de er knall flinke på dette 

Ser ut som det er moderne fly de har fokusert på i det siste.
https://a2asimulations.com/a2a-development-update-may-2019/

En skikkelig detaljert T-6A Texan II virker gøy og spennende, men kanskje ikke helt hva dere warbird nuts er ute etter. ;) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristoffer Rivedal skrev:

Ser ut som det er moderne fly de har fokusert på i det siste.
https://a2asimulations.com/a2a-development-update-may-2019/

En skikkelig detaljert T-6A Texan II virker gøy og spennende, men kanskje ikke helt hva dere warbird nuts er ute etter. ;) :) 

Leste om dette.  Texas 2 blir sikkert en skikkelig bra sak.  Liker en bemannede fly , simulatoreffekten blir mer reel.  Gidder ikke 737 og andre trøtte jetlinere da det ikke er annet en å studere skyene etter takeoff. 

A2A har virkelig truffet spikern på hodet med sine eksemplariske produkter. Kan ikke få skrytet nok av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Merker godt at hjulene står tett på spitfire under takeoff, men sammen med dette så må en posjonere motorkraft til rett tid, sammen med pedalbruk og stikka..mange ting samtidig må korrigeres, hvis ikke drar en ut og velter.

Haha. Da skal du prøve Focke-Wulf 190 hvis det finnes en bra modell av denne.Noe å bryne seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jan Tore Pettersen skrev:

Haha. Da skal du prøve Focke-Wulf 190 hvis det finnes en bra modell av denne.Noe å bryne seg på:)

Det er det som er problemet, det er manko på bra modeller . Skal forsøke anbefalingen til Ernst ang denne tyske  saken..

a2a modellene er fullverdige, en får ett helt annet forhold til flyene fra de i forhold til andre som en bare kan gi bånn gass med kald motor og alt går like herlig med diverse brytere uten funksjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nye t6 2 a2a laget er laget for det amerikanske luftforsvaret . Ikke dårlig referanse å ha for en addone utvikler. accu Sim deres er da på ett seriøst nivå

den skal bygges om for p3d , blir jo fantastisk når den evt kommer.

tror nok at mange som driver med flysim ikke har fått med seg hvor utrolig bra a2a produktene er i realisme og flyge glede..mange er opptatt med jetlinere og går glipp av moroa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim, de fleste Messerschmittene som gikk tapt fra Lista, kollapset pga understellet, og det på plankerunway 😉 Denne runwayen lå helt ut mot havet, og man ser bare splintboksene i dag. Lista som gjengitt i AoN er da WW2 runway no.2 på skrått (en av verdens bredeste), og den lange finansiert med NATO midler. Var der under kald krig og pusset 12.7 firlinger, ervervet og en refs hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...