Gå til innhold

P3Dv4 og FSX på samme pc.


Richard Schumann

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Etter å ha brukt Microsoft sin flightsimulator siden den første versjonen kom ut, så har jeg nå kjøpt meg P3D versjon 4.

Spørsmål til dere som bruker P3D, er det mulig å ha både FSX og P3D på samme pc, slik at jeg slipper å slette den gjeldende installasjonen av FSX som er velfungerende?

 

Mvh

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du unngår disse problemene med skrive og leserettigheter som settes av W7-10.Mange tillegsprogrammer til FSX-P3D anbefales også å legges utenom programfilermappene for å kunne virke problemfritt.Jeg har alltid 2 eller flere disker på PC (C+D osv.) og da instalerer jeg simulator og spill alltid på en annen disk enn hvor windows ligger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stein Aasheim skrev:

Du unngår disse problemene med skrive og leserettigheter som settes av W7-10.Mange tillegsprogrammer til FSX-P3D anbefales også å legges utenom programfilermappene for å kunne virke problemfritt.Jeg har alltid 2 eller flere disker på PC (C+D osv.) og da instalerer jeg simulator og spill alltid på en annen disk enn hvor windows ligger.

Lee og skriverettigheter går greit, det er bare å definere. Det som plutselig ble en utfordring (Snev av gammel tid) var at fjorden plutselig ble trær og land. Bruker Orbix, FTX sitt EU Norway, pluss et par norske flyplasser. Alt dette ligger øverst i scenery prioritetslisten. Mulig at Global Base Pack som ble installert etter EU Norway lager tull, eller Global Trees HD..

 

Har du vært bort i utfordringen før Stein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det høres ut som at det kan være en prioriteringskonflikt.Regner med att du bruker FTX Central ved instalering og til slutt instalerer siste bibliotekutgave,og er sikker på att du instalerer til P3D og ikke reinstalerer til FSX.

Har selv ikke hatt problemer i P3D med dette.Har for tiden ikke tilgang til P3D maskina mi,så å vise hvor mapper og filer skal ligge korekt må noen annen trå til med. @Robert Hulthin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...