Gå til innhold

Spitfire IX er tilbake i simulatoren


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja RealAir Spitfire er en nytelse å fly,  og det er artig at den også funker i P3D4.  Har du prøvd A2A Accusim sin,  for ikke å snakke om A2A Mustang ??  Da snakker vi realisme ;) .  Begge er nå tilpasset P3D4,  og med Accusim er det på grensen til å bli nifst å fly disse  :D

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Takk for hint Ernst visste ikke at A2a sin spit var oppe igjen så den må inn nå morsom maskin .
Vi hadde jo noen "tokt" med den og B-17 😉

Ja,  A2A sin Spit har vært kompatibel ei stund,  og det ga en helt ny mening med denne Accusim-modellen å fly den i P3D4 :) .  Det jobbes også med en fornyet utgave av B-17,  men det er neppe nok til å vekke til live den gamle "søndagsklubben",  hvor vi hadde noen legendariske bombetokt over Europa  :o .

Sitat

Kjempehappy med å ha RealAir Spitfiren tilbake i simulatoren. Og den funker utmerket (P3D v4.5)

Beklager Gunnar,  det var ikke meningen å kuppe denne hyggelige meldingen .  Real Air Spitfire er veldig bra,  og da den kom,  satte den ny standard for Warbirds i vår simulerte verden.  Jeg var snar til å få den på plass i min hangar,  og jeg akter å beholde den der :) .  Men kunne ikke la være å minne om A2A sin variant i Accusim,  for de som ønsker den ultimate realisme for Spitfire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Ja,  A2A sin Spit har vært kompatibel ei stund,  og det ga en helt ny mening med denne Accusim-modellen å fly den i P3D4 :) .  Det jobbes også med en fornyet utgave av B-17,  men det er neppe nok til å vekke til live den gamle "søndagsklubben",  hvor vi hadde noen legendariske bombetokt over Europa  :o .

Beklager Gunnar,  det var ikke meningen å kuppe denne hyggelige meldingen .  Real Air Spitfire er veldig bra,  og da den kom,  satte den ny standard for Warbirds i vår simulerte verden.  Jeg var snar til å få den på plass i min hangar,  og jeg akter å beholde den der :) .  Men kunne ikke la være å minne om A2A sin variant i Accusim,  for de som ønsker den ultimate realisme for Spitfire.

😁Joda - hadde A2A sin Spit, Mustang og B-17G i FSX. Har foreløpig ikke kjøpt P3D versjonene, men kommer nok snart til å kjøpe en av dem (fortrinnsvis Mustangen). A2A sin spit er MK I eller II. Jeg savnet veldig Mk IX versjonen som den norske 331 skvadronen benyttet, og gleden var stor da noen hadde konvertert RealAir spit'en. Jeg laget også liveries til flere av spitene som nordmennene brukte inkludert Rolf Arne Berg sin Spitfire (som er postet innledningsvis i denne posten).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for noen uker siden kjøpt a2a spitfire og a2a p51 mustang sivil .

har først nå prøvet de..er fullstendig hekta , og spesielt mustangen liker jeg godt. Tror det ikke finnes en addone som er så inspirerende og morsom å fly, ganske vrien så her gjelder det å studere manualen.. de er oppgraderte av a2a med trueglass , det grafiske er fantastisk, lyden er fantastisk, flydynamikk skal ifølge de som kan de flyene være fantastisk.

helt hekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...