Gå til innhold

MFG Crosswind rudder pedaler


Anbefalte innlegg

Jeg er i tenkeboksen om å kjøpe Thrustmaster sine TPR-rudder-pedaler, og må da selge mine vidunderlige MFG Crosswinds. Ville bare sjekke om det er noe interesse her før jeg evt. bestiller nye.

Som de fleste vet er MFG-pedalene noen av de beste på markedet, men mistenker at Thrustmaster vil overgå dem (og det bør de, med en pris på rundt 5-6000 kroner). Jeg har vært strålende fornøyde med mine MFG'er, og har ikke noe problem med å beholde dem (annet enn den evige jakten på noe "enda bedre").

Betalte drøyt 3000 for dem for i Desember 2017 (inkluderer en ekstra "cam", som visstnok er best for GA-flyvning, noe jeg gjør 100%). Totalt med toll ble det bortimot 4000, så jeg ser om 2500,- en rimelig pris her.

Pris: 2500,-

Bor i Arendal, og det beste er vel om den hentes, men vi finner ut av det.

Kan ta bedre bilder om ønskelig. Bilde av "simpit" for referanse - voksen seriøs bruker av pedalene.

IMG_4827.JPG

IMG_1571.JPEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...