Erik Haugan Aasland Skrevet 21. april 2019 Skrevet 21. april 2019 Jeg er i tenkeboksen om å kjøpe Thrustmaster sine TPR-rudder-pedaler, og må da selge mine vidunderlige MFG Crosswinds. Ville bare sjekke om det er noe interesse her før jeg evt. bestiller nye. Som de fleste vet er MFG-pedalene noen av de beste på markedet, men mistenker at Thrustmaster vil overgå dem (og det bør de, med en pris på rundt 5-6000 kroner). Jeg har vært strålende fornøyde med mine MFG'er, og har ikke noe problem med å beholde dem (annet enn den evige jakten på noe "enda bedre"). Betalte drøyt 3000 for dem for i Desember 2017 (inkluderer en ekstra "cam", som visstnok er best for GA-flyvning, noe jeg gjør 100%). Totalt med toll ble det bortimot 4000, så jeg ser om 2500,- en rimelig pris her. Pris: 2500,- Bor i Arendal, og det beste er vel om den hentes, men vi finner ut av det. Kan ta bedre bilder om ønskelig. Bilde av "simpit" for referanse - voksen seriøs bruker av pedalene. Siter
Erik Haugan Aasland Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Skrevet 27. mai 2019 Hei, Jepp, det er de. 🙂 Siter
Erik Haugan Aasland Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Skrevet 30. mai 2019 Solgt. Håper de kommer til nytte og gir stor glede. Jeg ser frem til å se kontrasten mellom MFG Crosswind og Thrustmaster sine TPR... 😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.