Gå til innhold

Sjekkliste på skjermen


Pål Rønningen

Anbefalte innlegg

Mange takk for raskt svar😀  Men etter en sjekk på denne så tror jeg det blir å skyte spurv med kanoner. Tenkte mer på en elektronisk utgave av den checklist platen som sitter på yoken, med en gul knapp til å se hvor langt du har kommet.

Tror jeg også har sett det engang, men du vet å finne noe når du trenger det, det er sannelig ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

Sjekkliste på papir har jeg flere av, men det var en elektronisk, noe liknende den som FS2CREW har som jeg mente. Det er imidlertid masse der som jeg ikke trenger. I øyeblikket så har jeg ikke PMDG eller iFly, bare det som er default i FSX. En annen ting som jeg fikk høre i videoen til Froogle youtube.com/watch?v=mZU2dcuYxQE var at det tok vinter og vår før det skjedde noe der fordi annenflygeren skulle sjekke mye ute og inne før de kom igang.

Tror jeg må nøye meg med papirlistene foreløpig. Kan være greit å lære å krabbe før jeg begynner å løpe😀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...