Gå til innhold

LOAN-CYXU Da62 over the pound LIVE


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Beklager video droppet ut før landing så den kom ikke med blåste friskt 39ms
Måtte mellomlande og fylle fuel før planlagt rute var ferdig  grunnet kraftig motvind mye av ruten og ganske kaldt i høyden så måtte gå noe lavere da fuel temp ble farlig lav  😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Da var vi på vei videre
Blir et merkelig fatal error i flyet som jeg ikke finner ut av men skal se om jeg kan fortsette fra ca. der crash kom 😥
følg med

fortsetter(2)

neste leg blir siste på denne turen her er en oversikt over ruten for de som er intressert
 

pound-2019-feb-8-010.jpg

pound-2019-feb-8-009.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Snart klar for final leg CYQB-CYXU Tenker å fly på 10000ft i dag da det er mye vind høyere oppe men forhåpentligvis mindre skyer
Går jo litt utover fart (GS) men regner med at fuel rekker på strekket
Tenkte å starte opp ca 1330 lokal tid så hvis noen vil følge så er det bare å henge seg med blir online på FSCloud
LN-RHU er kjenningsignal
Prate kan vi ta via skype  (Robo_no)

 

pound-2019-feb-10-011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du omtrent samme ruta som de to som havarerte i isødet Robert ? Husker ikke helt hvor og når men så ett program med dem. De skulle fly ett GA over Atlantern fra statene til Polen tror jeg det var og havarerte på verst tenkelig sted. De blei redda etter noen døgn av en årvåken dansk kokk eller hva det var ombord på ett skip som passerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...