Gå til innhold

Et par random shots fra X-plane 11 i Norge med Ortho4Xp.


Anbefalte innlegg

7 timer siden, Jan R. Alexandersen skrev:

Hei Kent. Har de siste dagen laget endel tiler med Ortho4XP. Det fungerer helt fint, men mine "tiler" blir veldig grønne når jeg bruker BI (Bing). Har også prøvd med EUR og GO2 (Google). Får likevel ikke så pene filer som du viser over. Kan du vennligst gi oss "oppskrifta" på det du har gjort?😁

Webatlas.no har en god del bedre bilder i sørnorge. Fra tråden over finner du oppsettfil for Ortho4xp v120b. Har lagt den inn som NO3 i oppsettet.

Ellers så kan du finne ferdige filer her av god kvalitet http://zonephoto.x-plane.fr/Cartes.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Proxon (og andre hjelpere). Jeg har nå prøvd en rekke knep lært av videoer på Youtube. Jeg lager bra Ortho filer, men ikke i nærheten av Zonephotos for eksempel. Jeg får veldig kunstige farger, blant annet - uamsett hvilken kilde jeg bruker.. Ditt råd om å bruk den norsk hackede Ortho4xp finnes tydeligvis ikke lenger. Finnes den fortsatt noe sted? 😀 Siden jeg bor i Tromsø er jeg veldig fornøyd med Zonephotos for Lofoten, men tilen for Evenes og resten av Nord-Norge finnes jo ikke her. Synd! 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...