Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere simmere som har gjort dere nærmere bekjentskap med noen nye simulatorer som jeg har fått tilsendt informasjon om. Det gjelder Pro Flight Simulator 2019 og  Virtual Pilot 3D 2019? Kanskje rart at ingen forsøker å utfordre de eksisterende, som P3D, X-plane og DCS. Men markedet er vel mindre enn andre "spill".

Om Virtual Pilot 3D skrives det:

1.)  Choose frоm 200+ Planes & Helicopters
2.)  Select Rare Planes, Built-In Tutorials
3.)  Choose frоm 25,000+ Rеаl World Airports
4.)  Experience Real-Life Helicopter Handling
5.)  Realistic Controls аnd Instrument Behavior
6.)  Integrated with Google Maps in Rеаl Time
7.)  Enhanced “Ultra-Realistic” Scenery
8.)  Multiplayer Enabled, FREE Lifetime Updates

Og om Pro Flight Sim 2019:

1) Test Your Skills by Flying 120+ Different Planes
2) 20,000 Airports + World Scenery
3) Correct Airport Runway Lighting
4) Realistic 3D Cockpit views
5) 100% Free Updates / Upgrades For 5 Years

Happy Landing!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

søkte litt tror en skal styre unna
https://www.avsim.com/forums/topic/506716-virtual-pilot-3d-dont-buy-it/

 

Ble også blockert av telenors server for link til deres( Pro Flight Simulator 2019 ) sider så noe er stokk gale der i forhold til svindelforsøk siden Telenor stopper dette på sine servere

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flysimulatorer er et svært smalt nisjemarked, jeg tror det blir vanskelig, kanskje til og med umulig å konkurrere med de store på deres premisser. Jeg har mer tro på spesialiserte simulatorer som "Deadstick" hvor man ikke prøver å gjøre absolutt alt. Når noen annonserer at de skal gjøre "alt", ala Flightsim World, så er det en god oppskrift på å mislykkes. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎01‎.‎2019 den 13.08, Fredrik Edvardsen skrev:

Flysimulatorer er et svært smalt nisjemarked, jeg tror det blir vanskelig, kanskje til og med umulig å konkurrere med de store på deres premisser. Jeg har mer tro på spesialiserte simulatorer som "Deadstick" hvor man ikke prøver å gjøre absolutt alt. Når noen annonserer at de skal gjøre "alt", ala Flightsim World, så er det en god oppskrift på å mislykkes. 

Har nok vært hevdet før om dette, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...