Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 20. desember 2018 Full Member Del Skrevet 20. desember 2018 Julenissen har vært på tidlig visitt i år, så derfor har jeg noe utstyr som jeg ikke trenger lenger og som jeg selger. Helst selger jeg alt samlet, men det kan også selges hver for seg. 1 stk. Saitek Throttle med Cockpit PHD B 737 hendler (2 throttle, flaps og spoiler) og Cockpit PHD Mounting boks (ubrukt) kr 1000,-. Throttle og utstyr er 2 år gammelt. Jeg har brukt 2 Saitek throttler, men jeg ønsker å beholde den ene. 1stk CH Pro pedaler, kr 400,-. Pedaler er ca 10 år gamle, men fungerer ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_Mostervik Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Hei. Er interessert i dette, hva blir det totalt da? Hvor får du kjøpt disse throttlene? Robert Endret 22. desember 2018 av Robert_Mostervik Legg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_Mostervik Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Hei igjen! Har du disse throttlene ennå? Robert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 8. mars 2019 Forfatter Full Member Del Skrevet 8. mars 2019 Ja de er fortsatt til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_Mostervik Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Javel, de funker bra? Hva skulle du ha for dem igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert_Mostervik Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Da er jeg hjemme og vi kan ordne det her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.