Gå til innhold

Til våre premium medlemmer


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Igjen takk til alle som har bidratt til driften av nettstedet med store og små pengegaver. Uten deres bidrag ville det ikke vært mulig å drive nettsidene og forumet.

Vi fikk inn såpass mye penger i år at 2019 og mesteparten av 2020 er i boks og vi føler at det er på sin plass å gi noe tilbake til dere spesielt utvalgte.
Etter mange mailer til utviklere og distributører har vi fått til et par rabatter som vi deler ut til dere gjennom random loddtrekking.
Vi håper at dere har spart noen kroner til kjøp av julegaver til dere selv og vil benytte rabattene vi har kommet frem til etter korrespondanser. Dessverre kom forespørslene litt i klinch med BlackFriday og rabattene vi ble tilbudt knyttet seg stort sett til dette megasalget uten ytterligere reduksjon i pris.
Tre selskaper gav oss imidlertid tilbud som ikke var en del av salget og vi håper de heldige utvalgte vil benytte seg av disse.

FlyTampa gir alle  Premium Medlemmer 20% på valgfritt produkt: Kode som benyttes ved kjøpet er: XXXXXXX (premium medlemmer har mottatt dette i e-post)

SimMarket: 15 gavekort på 10€ pr. stk. Trekkes live på stream i post i Kaffekroken søndag 9. desember kl 21.

ORBX: 3 stk. valgfri EU Airport. Vi opplyser ORBX om navn og epost til de som trekkes ut og gratis valgfri europeisk flyplass-addon blir aktivert direkte på brukes konto. Trekkes live på stream i post i Kaffekroken søndag 9. desember kl 21.

Vi begrenser trekking slik at vinnere av ORBX-produkt ikke vinner gavekort fra SimMarket i tillegg for å fordele godene best mulig.

Følg med i denne posten søndag 9. desember kl 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke dette knotete så vet ikke jeg :) Gratulerer til alle vinnerne. Alle vil motta mail med info om gaven.

Følgende ble trukket ut til henholdvis SimWorld (sw) og ORBX:

OBS: Det finnes ingen medlem nr. 3 i forhold til denne trekningen.

1. Tor Arild Danielsen sw 13. Rune Iversen  
2. Jan Kjenstad sw 14. Andre S. Klophus sw
4. Jan Tore Brunborg sw 15. Tor Eirik Gjerde sw-orbx
5. Vidar Eggen sw-orbx 16. Stein Aasheim sw
6. Steffen Andre Hustveit sw 17. Paul Bakke  
7. Robert Hulthin sw 18. Bjørn Hoel  
8. Steinar Grindtein   19. Å.C.H.   sw
9. Tobjørn M. sw 20. Arnfinn Kristiansen  
10. Kjetil Håvan sw 21. Christer E. sw
11. Jan Nordberg sw 22. Knut Mauer sw
12. Tore Seljeteth   23. Arne Lockert sw-orbx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRAP!!! Jeg har henvist til SimWorld 😮 😮 ikke til Sim Market i hele videoen.
Er det mulig? Kommer ikke langt med 10€ hos SimWorld som lager cockpitprodukter, ikke distribuerer software.

BEKLAGER!

Det er altså 10€ kuponger for valgfrie kjøp hos SimMarket som blir trukket ut til de 16 første, ikke SimWorld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker og bøyer meg i hatten! Her blir det ORBX ESSA og KJFK som skal på disken når jeg får tid til å formatere disken og lage en ny clean install. Er høyst nødvendig etter et par år der det har blitt installert, reinstallert og flikket etter svært fattig evne.

GOD JUL, SIMMERE!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Hei. Jeg har også benyttet meg av premien og kjøpte MK Studios Vagar, men har ikke hatt mye glede av den så langt.☹️ Grafikkptroblemer med vintertexturer på deler av flyplassen, høstteksturer på andre deler. Krasj med usynlige objekter, og hele flyplassen inkl runway forsvinner når jeg er på finalen. Har andre flyplasser fra samme utvikler, som fungerer uten problemer. Har en dialog med utvikler, men de har ikke noen råd foreløpig. Men problemene legger ikke demper på gleden over gaven, det var en positiv overraskelse. God jul til dere som legger tilrette for at vi har en møteplass som flightsim.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...