Gå til innhold

Splittet personlighet

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Det pågår kamper både i lufta og på bakken,  og jeg rives mellom øst og vest.  Men sånn er det i den simulerte verden,  man trenger ikke velge side,   her er det fritt fram å prøve det som finnes av flytyper  :27_sunglasses: .  IL2 har mange valgmuligheter,  og det gir herlige variasjoner med nervepirrende realisme og nifs underholdning i spennende atmosfære . Og nevnte jeg kvaliteten på flymodellene !?!?

atm1.jpg

atm2.jpg

atm3.jpg

atm4.jpg

atm5.jpg

atm6.jpg

atm7.jpg

atm9.jpg

atm10.jpg

atm11.jpg

atm12.jpg

atm13.jpg

atm14.jpg

atm15.jpg

atm16.jpg

atm18.jpg

atm19.jpg

atm20.jpg

atm20b.jpg

atm21.jpg

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fløyet Jug-en litt nå, og så langt liker jeg den godt. Men jeg må si at jeg fortsatt syns det er nok herk å ikke ha klikkbare cockpiter, det er mye enklere å bare titte ned og flippe en bryter enn å prøve å huske èn av ørten og førti tastekombinasjoner. Har så vidt vært innom 109-en også, men de er det jo en bråte av i IL-2 fra før av så det var ikke fullt så spennende. Det som dog var litt artig var at jeg gjorde akkurat den samme feilen i IL-2 som jeg har gjort med 109-en i DCS altfor mange ganger, og resultatet var det samme med en havarert motor :P

Håper dette betyr at det begynner å bli fart i utviklingen av "Battle of Bodenplatte", ser virkelig frem til Me 262.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Joda,  litt enig med klikkbare cockpiter,  har jo det i P3D i søkk og kav,  men der sliter jeg fortsatt med å treffe bryterne når det blir hektisk.  Men i IL2 flyr jeg litt mer «automatisk» og har «signet» kun de bryterne som trengs for de mest nødvendige handlinger (understell, flaps, lys, cowlerflaps, propell osv) , så når stressnivået stiger slipper jeg å fomle etter brytere. I P3D derimot,  er det maks realisme, så der er det mer enn nok å passe på i de beste modellene. ( A2A Mustang, MILVIS Corsair ). Glad det ikke er samme realismen i IL2 😊.  Forresten,  har begynt å kikke på VR-briller,  og lurer på om det blir årets julegave til meg fra meg.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...