Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2018 Det pågår kamper både i lufta og på bakken, og jeg rives mellom øst og vest. Men sånn er det i den simulerte verden, man trenger ikke velge side, her er det fritt fram å prøve det som finnes av flytyper . IL2 har mange valgmuligheter, og det gir herlige variasjoner med nervepirrende realisme og nifs underholdning i spennende atmosfære . Og nevnte jeg kvaliteten på flymodellene !?!? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Du har funnet deg til rette på østfronten ja 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2018 Ja det er mye østfront her, men vi beveger oss mer og mer mot Europa. Snart kommer ny patch med P-47 D og Me 109K , så da blir det mer europeisk 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Hvor flyttes fronten da? Nord Frankrike, Ruhr, Dover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2018 Belgia, Nederland og Frankrike, «Operasjon Bodenplatte» hvor Luftwaffe hadde sin siste, store aksjon mot allierte flyplasser 1. januar 1945. Spennende tidsepoke med mange av de beste flyene under WW2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2018 Ouh yess, der var den, P-47D Stabil, skremmende stor, kreaftig motor og dødelig bevæpning. Blir nok å foretrekke mot bakkemål, men slett ingen sinke i dogfights. Denne og Bf 109K pluss en rekke oppdateringer i versjon 3.007 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Er Jugen ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. november 2018 Ja ! Sammen med Bf 109K og rekke forbedringer . Dette går riktig vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Kult! Da vet jeg hva jeg skal i kveld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Har fått fløyet Jug-en litt nå, og så langt liker jeg den godt. Men jeg må si at jeg fortsatt syns det er nok herk å ikke ha klikkbare cockpiter, det er så mye enklere å bare titte ned og flippe en bryter enn å prøve å huske èn av ørten og førti tastekombinasjoner. Har så vidt vært innom 109-en også, men de er det jo en bråte av i IL-2 fra før av så det var ikke fullt så spennende. Det som dog var litt artig var at jeg gjorde akkurat den samme feilen i IL-2 som jeg har gjort med 109-en i DCS altfor mange ganger, og resultatet var det samme med en havarert motor Håper dette betyr at det begynner å bli fart i utviklingen av "Battle of Bodenplatte", ser virkelig frem til Me 262. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2018 Joda, litt enig med klikkbare cockpiter, har jo det i P3D i søkk og kav, men der sliter jeg fortsatt med å treffe bryterne når det blir hektisk. Men i IL2 flyr jeg litt mer «automatisk» og har «signet» kun de bryterne som trengs for de mest nødvendige handlinger (understell, flaps, lys, cowlerflaps, propell osv) , så når stressnivået stiger slipper jeg å fomle etter brytere. I P3D derimot, er det maks realisme, så der er det mer enn nok å passe på i de beste modellene. ( A2A Mustang, MILVIS Corsair ). Glad det ikke er samme realismen i IL2 😊. Forresten, har begynt å kikke på VR-briller, og lurer på om det blir årets julegave til meg fra meg.......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Peis på med VR briller så lenge du har maskinvare til å få simulatorene opp i flytende 90fps stabilt, både IL2 og DCS er kompatible 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 VR er kjempekult, om enn en noe umoden teknologi. Hadde et lite håp om at Nvidia skulle satse mer på VR med de nye kortene sine, men slik ble det jo dessverre ikke. Har ikke hardwaren til å få en god VR-opplevelse i dag, og vet ikke helt hva jeg skal satse på videre, om det blir VR eller bare en større skjerm. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. november 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2018 Det ante meg at det var for «tidlig» . Min PC begynner også å puste tungt i oppoverbakkene, så hvis VR er ekstra krevende, får jeg vente litt til. Ser i forumet for IL2 at det er stor begeistring for VR, så jeg begynte å bli nysgerrig ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ja VR er skøy når det flyter, men det er krav som må fylles for at mann skal slippe sjøsyke, selv er jeg spent på VR delen av Ace Combat 7 som kommer til PS4 nå i januar, hvor F-18, F-22 og Su-27 er bekreftet som mulige å fly, samt en ukjent fly 😋 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.