Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden det nå begynner å nærme seg, tenkte jeg at det var på tide å starte en liten "hype"-tråd for Heatblur sin F-14A/B-modul til DCS. Velger å legge denne i "Kaffekroken" i stedet for DCS-underforumet, rett og slett for å prøve å pirre nysgjerrigheten til de som ennå ikke har latt seg overtale av DCS: World.

Etter fire år med hardt arbeid ser det nå ut til at svenskene i Heatblur Simulations endelig begynner å bli klare til å slippe Tomcat-modulen deres. I følge dem selv sikter de på Desember, noe som passer godt overens med at Tomcatens først flyging var den 21. Desember 1970. I følge Heatblur selv har de laget den mest realistiske simuleringen av en Tomcat til dags dato og alle hovedsystemene skal være tilgjengelige fra dag èn av "early access" - inkludert muligheten til å dele cockpiten med en venn.

Basert på hva vi har sett fra Heatblur tidligere så har jeg store forhåpninger til Tomcaten, og la inn en ordre allerede den dagen da de åpnet for det. Er det flere her inne som ser frem til å slippe katta ut av sekken?

Endret av Fredrik Edvardsen
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bullshit! You can be mine! ;)

Det passet forøvrig bra at freeware Skyhawken ble sluppet nå, nå mangler vi bare Tomcaten så kan vi gjenskape hele Top Gun hvor man starter med å trene mot Skyhawks før man deployerer til et hangarskip og slåss med MiG-28 ;)

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heatblur gjorde en livestream forrige helg hvor de fløy et mission med fire maskiner. Inkludert air to air refueling, air to ground og air to air. Syns ikke video fra VR gjør seg noe særlig, men det gjør meg fortsatt veldig gira.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå