Gå til innhold

Helt på trynet.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ho ho ho,  æ har ikke hatt det så gøy på mange år :D . Nyeste utgaver av IL2  Great Battles er blitt suverent bra!  Like flott grafikk som i DCS,  men mye bedre og et vanvittig utvalg av fly.  Flyene er veldig nøyaktige kopier av virkeligheten,  og de "oppfører" seg langt mer realistisk enn det som har vært vanlig i slike "spill".   Nesten som å fly A2A-kvalitet når det gjelder flyfeeling,  men det er selvsagt ikke noe "accusim" eller klikkbare cockpit`er.  Lydkvaliteten er også blitt bra og atmosfæren nærmer seg fullstendig hakeslepp :)  .  Har satset på warbirds i DCS i lang tid,  men der står utviklingen nesten stille,  og det er svært få fly .  DCS har nok lagt lista veldig høyt,  og for min del har deres klikkbare cockpit`er vært mer irriterende (  æ bruker konsekvent TrackIr5),  og flyfeelingen har vært kunstig utfordrende . IL2 har også satset på veldig nøyaktig realisme,  men bruker snarveier fra tastatur,  throttles og stikka til å kontrollere motor og fly.  Dette gir større frihet til å konsentrere seg om andre ting enn å treffe bryterne i cockpit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å slå nesa nedi med Airacobraen? Den har jo et vanlig "tricycle"-understell :P

Ellers enig i det du sier om DCS vs IL-2. Selv om jeg er veldig glad i DCS så syns jeg hele andre verdenskrigssatsingen deres har vært feilslått og unødvendig. Det blir litt som i P3D, man flyr et fly fra den andre verdenskrig, men i en moderne setting. De har riktig nok lagt til Normandy-kartet, men det blir heller ikke det samme når det bare er et fåtall med fly og bakkenheter der. Er det andre verdenskrig man er ute etter så er det IL-2 som er tingen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...