Gå til innhold

Søndagstur i AFS2: Rygge - Torp


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Knallflotte bilder som vanlig Gunnar :) 

Jeg blir like irritert hver gang jeg flyr afs2. Hvorfor i "sv***" klarer ikke de andre plattformene å servere samme ytelse.
Alright, så er det begrensninger i flere grunn-systemer, men 240fps i 4K med alt skrudd opp er noe for seg selv og fly-følelsen er faktisk mye bedre enn mange tror. Provoserende ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2018 den 15.09, Jan R. Alexandersen skrev:

.... hvilket scenery bruker du her???

Det er egenprodusert - takket være det enkle gratisprogrammet AeroScenery (beta). Versjon 1.0 ventes å være klar en gang før jul.

Det er også svært enkelt å lage enkle flyplasser - eller laste ned gratis flyplasser som andre allerede har laget - fra dette nettstedet: 

http://www.fscloudport.com/  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2018 den 20.17, Asbjorn Knutsen skrev:

Har du fått til noe mesh for Norge?

Nei, dessverre. Men "oppskriften" til å lage eget terreng ligger på IPACS sitt forum. Foreløpig har jeg nok med å fly + litt "mekking" med AeroScenery (som er veldig enkel å bruke). I dette "scenery'et" fra Vestfold har jeg brukt Google.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info Gunnar.

Jeg har kun brukt AFS2 siste året og er fornøyd med den. Venter spent på helikopteret som skal komme snart.

Har ikke prøvd Areoscenery enda, får se når neste versjon kommer. Utvikleren vurderer også å legge til en "create mesh" funksjon, håper han får til det.

Vet ikke om det finnes freware mesh for Norge som kan brukes i AFS2? Det er vel ikke mesh default nord for 60 grader. Jeg har ikke kunnskap om hvordan dette skal gjøres men håper det kommer noe for Norge etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...