Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. oktober 2018 Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2018 Fikk med meg et svært spennende og interessant foredrag av flygerveteran og tidligere Generalinspektør i Luftforsvaret, Olav Aamoth, med tema F-86 F og K Sabre. Fortsatt gnistrende godt minne og glimrende forteller-evne hos Aamoth, så timene gikk raskt den kvelden i Luftfartssenteret , og selvsagt foregikk stunden med den militære flysamlingens egen Sabre F-86F i bakgrunnen. Da var det spesielt artig å komme hjem til min egen Sabre på "gutterommet", og fyre opp Milviz-modellen i P3D4. Ei stund siden sist, men nå har det blitt noen timer med dette ikonet av flyhistorie. Her noen bilder fra en tur fra Bardufoss til Ørlandet. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. oktober 2018 Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 2018 Fine bilder som vanlig ....hm lenge siden jeg har hatt fyr i den må visst dukke ned i hangaren og kikke etter den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hadde lyst til å dra på det fåredraget, kunne ikke grunnet jobb, det var så bra som ryktene sier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Er litt fascinert av K-Sabren, den har liksom alltid blitt stående i skyggen av den penere lillebroren, synd det ikke finnes en god simulering av den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. oktober 2018 Sitat lenge siden jeg har hatt fyr i den må visst dukke ned i hangaren og kikke etter den Anbefales, modellen fungerer veldig bra i P3D4, flyr helt nydelig Sitat Hadde lyst til å dra på det fåredraget, kunne ikke grunnet jobb, det var så bra som ryktene sier? Absolutt, Aamoth er en god og kunnskapsrik forteller, og han kommer tilbake ! Neste ut blir RF-84 , og kanskje Starfighter`n Sitat Er litt fascinert av K-Sabren, den har liksom alltid blitt stående i skyggen av den penere lillebroren, synd det ikke finnes en god simulering av den. Helt enig, Aamoth brukte en del tid på den også. F-86 K var jo en saftig videreutvikling med etterbrenner og langt mer avanserte instrumenter. Jeg så den oftere i min barndom, enn F`en , før Freedomfighter`n dukket opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.