Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2018 Denne gangen har A2A holdt oss lenge på pinebenken angående V-tail Bonanza, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I mellomtiden bruker jeg tiden på å trene flyvning med høy vingebelastning og realistisk motorfikling Oooou herrlige .....A2A har kommet langt i å simulere flyvning !! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Den har blitt sluppet for mange timer side ;-) 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2018 Ouuyess, da var den i hangaren, og lørdagskvelden blir helt utenom det vanlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2018 Ute på testtur byttet til Gtn 650/750 må jo ha instrumenter som er ok 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. september 2018 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2018 Ble en flott tur ENCN (Kjevik)ENNO(Notodden) Kjempemaskin blir flere turer i denne ja 😜 👍 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nice, gleder meg til å få denne inn selv og prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. september 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2018 Sitat Ute på testtur byttet til Gtn 650/750 må jo ha instrumenter som er ok He he du var rask å komme deg i lufta, selv sitter jeg fremdeles å leser manuals Sitat Nice, gleder meg til å få denne inn selv og prøve Ja det blir spennende å høre din dom over denne modellen, den virker usedvanlig bra gjennomført Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.