Gå til innhold

Ny airbus, og ny GSX


Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Hans R Arntzen skrev:

På aerosoft sine egne sider ligger de fleste, samt på avsim finner du et bra utvalg :)

...mulig jeg har vært å søket på feil sted. På Aerosoft sine sider fant jeg kun 23 stk som var beregnet til den nye A320/321 serien. Ingen av de var av noe særlig interesse. På avsim sine arkiver var det fant jeg bare 14 stk. Hva brukte du som søke kriterier i avsim sine arkiver? Samt på aerosoft sine sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De paintene som jeg har bilde av her er alle fra aerosoft sin server. Novair painten er egentlig laget til FSX versjonen, men de fungerer alle utmerket på siste utgivelse i P3D. Det eneste du må gjøre er å endre en text fil som ligger i selve texture mappen til hver enkelt paint. Denne må endres til den nye versjonen. Jeg er ikke på pc før om noen dager, så husker ikke helt nøyaktig hva den filen heter eller gjør, men det er i vertfall noe med texture fallback. Om du googler det vil du finne oppskrift på engelsk, om ikke noen andre her inne er bedre enn meg til å forklare ;)

Her har jeg hentet samtlige av mine; 

http://forum.aerosoft.com/index.php?/files/category/44-airbus-a320a321-liveries/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...