Gå til innhold

Feelthree motion simulator?


Runar Botnen Totland

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat bestilt meg ein motion simultor, og har planer om å begynne å spille litt flysimulator m.m. Ref.  Http://kickstarter.feelthree.com

3dof, sinnsyk stor bevegelse - 100 grader roll og pitch, og opp mot +/- 5 runder yaw. Ingen heave, enda, men 6stk rumperistere for å gi litt bevegelse under landing m.m. :-)

Har HOTAS oppsett, X52 - men lurer litt på Warthog når simulatoren kjem i hus på vårparten.  Videre har eg noen gamle saitek pedaler, men ikkje heilt fornøyd med disse, så surfa rundt og kom over Slaw RX Viper - endte opp med å reservere eit par av disse og.  https://www.youtube.com/watch?v=IoE3FdE8rKo

Noken som har erfaringer med Slaw pedaler, eller MFG Crosswinder? Vurderte MFG, men liker veldig godt utseende på RX Viper, så blei disse til slutt. 

Andre tanker om Feelthree simulatoren? Bør vel fungerer finfint til flysim? Eg kan ikkje heilt sjå at den har så store mangler. Langt bedre enn 6dof actuator designen som mange bruker?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...