Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. august 2018 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2018 Pause fra P3D4, men bare midlertidig. Fredrik Edvardsen presenterte DCS Yak-52 for en tid siden, og jeg kunne nesten ikke vente til ferien var over før æ bestilte mitt eksemplar. Litt ventting på at DCS World skulle oppdateres til siste versjon, så var det min tur. Var innom ei flyskole i Russland først, så fikk jeg omsider prøve meg på solo, og etter hvert øve litt aerobatics sammen med en annen elev. Fantastisk fin modell, og fullt på høyde med A2A sine accusim-modeller. Kanskje litt nervøs i bevegelsene i forhold til hva vi er vant til i P3D4, men etter litt fikling med spake, throttle og pedaler, begynte ting å skinne. Har printet ut "Pilots Manual", og prøver å følge boka så langt æ forstår russisk design-filosofi, og stortrivest med min nyanskaffelse i DCS-hangaren. God helg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Godt å se at du har kommet deg over på DCS World, Ernst! Knallfine bilder! Kom gjerne med mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2018 Jotakk, har vært med i DCS World i mange år, men foretrekker WW2-fly, så det har vært en heller ensom tilværelse 😏 . Har heller ikke vært overbegeistret i realismen og flyfeelingen, da tilsvarende fly i P3D4 oppfører seg bedre (A2A Mustang, Spitfire m.fl. ). Nå har det blitt mye bedre og med Yak-52 ble det skikkelig morsomt 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Ja, er jo litt begrenset utvalg i WW2 fly. Men det kommer vist flere På jetsiden er det flere godbiter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. august 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2018 Yepp, har sett med tårevåte øyne det Fredrik og andre har presentert av moderne fightere, men har sett det uoverkommelig å sette seg inn i alle våpensystemer 😲 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Det tar riktignok tid å lære seg en F-18 skikkelig. Men etter å ha sett en liten opplæringsvideo på youtube så kommer du fort i gang med det mest grunnleggende. Så kan du lage dine egne oppdrag hvor du plasserer ut ulike fly eller bakkekjøretøy og trene på dem. Du kan også velge å starte med motorene og alt i gang om du ønsker det i starten. Så, ikke la deg skremme av bratt lærekurve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Har fått skikkelig sansen for Yaken selv også. De stabeisene som jeg flyr med nekter å kjøpe den dog, så det blir mest singleplayer alene med Yaken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.