Morten Isaksen Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Brukte nå minne oppsparte penger til å kjøpe mitt første fly i FSEconomy. Fant et rimelig Piper PA-3 litt nord for Chicago, og har planlagt å fly det helt hjem til Norge via Grønland / Island - tenkte å spare pengene for demontering og frakt. På den første turen så gikk flapsen i vranglås, så den må repareres / resettes før neste avgang. Ser på bildene at den er helt nede. Anbefaler ikke å programmere panel mens man flyr Mine 5 prosent av turen er nå unnagjort, og er nær grensen til Canada. Noen bilder nord : 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 12. juli 2018 Det tar vel sin tid med flapsen nede, håper den ikke blir ødelagt Flotte bilder, blir spennende å følge med hvordan turen går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Har lurt litt på FSEconomy men vet ikke om jeg har tålmodighet til å bygge meg opp. Er det gøy? Fine bilder og naturtro scenery forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2018 Synd at jeg ikke har orthophoto for Canada, blir litt mer kjedelig landskap nå. Heldigvis så er været fint med lite vind. Trenger kanskje medvind før jeg reiser over dammen? Etter fadesen med plappsen så måtte jeg ut med $1100 . Kun grønt og blått så langt man kan se 😫 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 12. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2018 Irriterende med krasj i X-plane. Hver gang jeg kom i nærheten av CYZE så stoppet programmet. Prøvde å kjøre rett nord for å komme rundt, men til ingen nytte. Krasje i samme lengdegrad. Denne gangen så var det xEnviro 🤨 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 23. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2018 Da begynner jeg å nærme meg Norge Er nå på vei fra Færøyene ti Shetland. Lite vind, regn og 10 grader. Skal bli godt å komme til varmen Må innrømme at autopiloten har gjort den største jobben. Noen bilder jeg tog i går fra Gardermoen: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 24. juli 2018 Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2018 Flott bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Det var godt å komme hjem til fint vær 🌞 Totalt 25 timer i luften med 15 landinger. Tjente noen $$$ ved å ta med noen passasjerer i FSEconomy. Turen startet fra 7Y2 Thompsonville, Michigan, United States Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Måtte laste opp noen bilder fra min trur fra Gardermoen til Notodden i dag - synes de ble så flotte. Skal prøve å begrense meg i framtiden Tilleggspakker som er brukt: Orthophoto fra http://zonephoto.x-plane.fr X-Europa og de andre XP11 pakkene fra http://simheaven.com/ xEnviro (payware) ENNO Notodden https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/33174-enno-notodden-airport/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 6. august 2018 Forfatter Del Skrevet 6. august 2018 Måtte innom butikken for å kjøpe Embraer 110 - Bandeirante v3 Artig å fly og detaljert. Det er noen bugs og v3.1 kom etter to dager Er fersk i gamet så jeg startet med å havarere motoren to ganger 😎 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.