Gå til innhold

God sommer


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Hei dere
Har ikke vært mye aktivitet fra min side de siste månedene, og med sommerferien for døren blir jeg ikke å hoppe i gang med simmen igjen nå heller, men planen begynner å ta form. Skal bygge meg en ny hule med plass til det mest nødvendige når sommeren er på hell og ser for meg å begynne mot slutten av august eller deromkring.
Savner fligthtene på VATSIM og må ha et brukbart oppsett klart utpå høsten en gang. Har jo bygget sim noen ganger nå, så mye av grublingen utgår mot erfaring håper jeg.

Ønsker alle en kjempefin sommer om dere skal simme eller ikke og gleder meg til å hoppe i gang med hobbyen igjen for fullt nå når livet er ferdig snudd på hodet og ting sakte men sikkert går seg til.
Mye rust som skal skrapes av simskills og maaaaange nye addons som skal utforskes og har virkelig begynt å se frem til og lengte etter en sim å leke med.
I'll be back

God sommer :320_sun_with_face:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Og en riktig god sommer til deg også Geir! Det nye forumet har, som nevnt tidligere, blitt kjempebra! Jeg var kun lesende bruker relativt mange år av flere årsaker, men dette er virkelig et hyggelig vannhull for oss som brenner for flysimulatorer. Så er det "himla stas" med alle som er autoriteter på hvert sitt fagområde. Det er knapt noe man ikke kan få god hjelp til her på Flightsim.no, og det med et smil om munnen! Det skiller dette stedet fra mange andre og er noe vi kan være stolte av. 

Igjen, en riktig god sommer til deg og alle andre her inne, så vil jeg selv være å finne på en multiplayer-server i DCS i sommer ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...