Gå til innhold

PMDG stream tilgjengelig nå :)


Torbjørn M

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja, samme her. Jeg skjønner at de søker nye forretningsmodeller, men vi får se hva dette bringer med seg. PMDG pleier å gjøre ting skikkelig når de først setter i gang, så jeg skal holde mine meninger til jeg har fått prøvd dette ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ask and Ye shall receive!

Har jeg glemt en del, eller er noe av dårlig kvalitet, søk på fsexpo på twitch eller fsexpo+x-plane på youtube så er det mange ulike opptak her og der :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, Austins sesjon om endringer i flymodell var interessant, men det blir kanskje litt vel overfladisk til tider. Uansett, effekt-sesjonen var bra. Jeg tenker at fantasien setter grenser her. Jeg hadde et ørlite håp om å få litt mindre ørken-textures i Norge, men det skjer nok ikke før X-plane 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg savnet her var blant annet sesonger. Men synes også det er veldig interessant at dem går inn for å forbedre simulering av ulike typer jetmotorer, turboprop, prop governors, deice og anti ice systemer og mye annet. Blir en spennende høst. Samt vulcan. Og da får vi forhåpentligvis litt bedre performance. Forhåpentligvis får vi sesonger i v12. Men spørs om vi får nye bakketeksturer før evt orbx kommer med FTX Global. Uansett, var artig å se at teamet nå ikke lengre bestod av bare 4-5 stykker, men en hel haug med folk. Skal iallfall ikke stå på ambisjonene og viljen til å faktisk ville gjøre store forbedringer på plattformen. Hadde bare LM hatt like store ambisjoner og planer for P3D, men det får vi neppe aldri se :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

For dere andre som ikke orker å sitte i flere timer for å se hva som er nytt, har vi en fin, strukturert og ryddig oppsummering for X-plane her

For de som også lurer på hvorfor PMDG ikke snakket så mye om X-plane, har en ny kommentar kommer fra den kanten i dag. Litt om DC-6 og litt om fremtiden. Blir dog et godt stykke frem i tid, men den "som ventar på noko godt" osv.

Det er også en fornøyelse å se at miljøet har gjennomført sin største event noensinne og at kommentarene ikke lenger henger seg opp i at dette er et zero-sum-game. Det betyr også at utviklere nå snakker om å satse i alle plattformer. For meg blir dette veldig spennende og fryktelig dyrt ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...