Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 9. juni 2018 Premium Medlem Del Skrevet 9. juni 2018 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Fancy nok med denne ACARS'en. Men jeg hadde håpet på et nytt fly fra dem. Så, ja jeg skal innrømme at jeg ble litt skuffet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. juni 2018 Ja, samme her. Jeg skjønner at de søker nye forretningsmodeller, men vi får se hva dette bringer med seg. PMDG pleier å gjøre ting skikkelig når de først setter i gang, så jeg skal holde mine meninger til jeg har fått prøvd dette ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Ellers så var det ikke de helt store nyhetene må jeg si. Hadde håpet på flere større nyheter, så dette her var ganske skuffende. Og ikke et eneste ord fra LM 😞 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) 4.3 kommer til sommeren, men det var via podcast host PcFlight før helgen. Vet ikke helt hva den inneholder, men kommer ila måneden. https://pcflight.net/prepar3d-v4-3-coming-june/ Ellers var X-plane sin status-oppdatering veldig spennende. Endret 10. juni 2018 av Torbjørn M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Takk for info. Du har ikke link til X-plane intervjuet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2018 Ask and Ye shall receive! Del 1 starter ca 12 minutter: https://www.twitch.tv/videos/271286064 Del 2 https://www.twitch.tv/videos/271298716 Del 3 https://www.twitch.tv/videos/271299940 Har jeg glemt en del, eller er noe av dårlig kvalitet, søk på fsexpo på twitch eller fsexpo+x-plane på youtube så er det mange ulike opptak her og der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Tusen takk! Da skal jeg sette meg godt til rette her og hente meg en god kaffekopp og kose meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Wow wow wow, vi har spennende tider i møte på XP fronten. FS Expo var ikke så bortkastet likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. juni 2018 Ja, Austins sesjon om endringer i flymodell var interessant, men det blir kanskje litt vel overfladisk til tider. Uansett, effekt-sesjonen var bra. Jeg tenker at fantasien setter grenser her. Jeg hadde et ørlite håp om å få litt mindre ørken-textures i Norge, men det skjer nok ikke før X-plane 12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Det jeg savnet her var blant annet sesonger. Men synes også det er veldig interessant at dem går inn for å forbedre simulering av ulike typer jetmotorer, turboprop, prop governors, deice og anti ice systemer og mye annet. Blir en spennende høst. Samt vulcan. Og da får vi forhåpentligvis litt bedre performance. Forhåpentligvis får vi sesonger i v12. Men spørs om vi får nye bakketeksturer før evt orbx kommer med FTX Global. Uansett, var artig å se at teamet nå ikke lengre bestod av bare 4-5 stykker, men en hel haug med folk. Skal iallfall ikke stå på ambisjonene og viljen til å faktisk ville gjøre store forbedringer på plattformen. Hadde bare LM hatt like store ambisjoner og planer for P3D, men det får vi neppe aldri se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2018 For dere andre som ikke orker å sitte i flere timer for å se hva som er nytt, har vi en fin, strukturert og ryddig oppsummering for X-plane her. For de som også lurer på hvorfor PMDG ikke snakket så mye om X-plane, har en ny kommentar kommer fra den kanten i dag. Litt om DC-6 og litt om fremtiden. Blir dog et godt stykke frem i tid, men den "som ventar på noko godt" osv. Det er også en fornøyelse å se at miljøet har gjennomført sin største event noensinne og at kommentarene ikke lenger henger seg opp i at dette er et zero-sum-game. Det betyr også at utviklere nå snakker om å satse i alle plattformer. For meg blir dette veldig spennende og fryktelig dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.