Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) På de forrige bildene jeg la ut ble det spurt om lyden i WT, her er en kjapp video fra en snartur rundt Kent i en Spitfire Mk. IX, lyden ble noe redusert i volum av youtube, men tror dette skal gi et greit overblikk over hvordan WT føles og ja, landinga var hard, ikke så lett å lande Spitfiren Endret 30. mai 2018 av Kim Kristensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 30. mai 2018 Herlig, ikke noe dårligere enn IL2 eller DCS for den saks skyld. Liker veldig godt scenery og atmosfære også. Skulle ønske man kunne kjøpe seg rett inn i dette nivået, og slippe alt tullet fra starten av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 Du kan faktisk kjøpe deg fly på de fleste nivåer av det som er premium fly, da finnes det bland annet Britiske, Amerikanske og Italienske Spitfire’e, om det er der interessen ligger, men man finner også P-51, P-47, P-38, Bf-109, Fw-190, Zero, Hurricane, Catalina og mye mer fly tilgjengelig blandt premiumflyene. Selv har jeg kjøpt premiumutgaver av bla. P-61, Do-335 og Wyvern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2018 Hmmm?, men betyr det at man også kan gå rett inn i det samme landskapet som du viser i dine bilder og film ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Det medfører riktighet, bare å sette opp en runde selv i custom battles, så er alle lokasjonene i WT tilgjengelig. Endret 31. mai 2018 av Kim Kristensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Skal du kjøpe fly,anbefaler jeg denne på det varmeste:Mitsubishi A7M Du kan ta en test flight (eller flere) først,ta av og lande på carrier,prøve noen barrel rolls,veldig bra fly dette,her er etpar shots: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2018 Japanske fly føler jeg er blitt en egen nisje, som vi i Europa i allefall, ikke er så bevandrede på, folk har hørt om Zeroen, men fint lite annet, så mye uoppdaget mark der Ser også at den Russiske premium P-40en er på salg nå for under 50 lappen, samt en del andre fly om noen klør i pengboka. Og som jeg har sakt tidligere, om folk ønsker kan jeg sette opp et custom battle noen timer en kveld hvor alle som vil kan hive seg med og få testet ut det de måtte ønske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 For de som er interesert så kan jeg anbefale å teste ut WT i realistic mode først for å få stilt inn sensitivitet og kontroll før man begir seg ut i full simulering, litt mer tilgivende der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. juni 2018 Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2018 Ja her er mange fristelser, men etter å ha sjekket litt omkring og sett på mange filmsnutter, blir det nok fortsatt DCS på meg angående "wargames". Og selv om min flyinteresse favner både nytt og gammelt, så banker mitt hjerte varmest for luftkampene i Europa. Her er det DCS som er kommet lengst, så jeg følger spent med i hvordan dette utvikler seg ( for det er laaangt igjen før man kan melde seg til tjeneste i noen flyskvadron ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.