Gå til innhold

Da er det bare å begynne å lese manual....


Anbefalte innlegg

Har bare så vidt "scratched the surface" med noen småturer i går kveld, både i multiplayer og singleplayer. Førsteinntrykket er utrolig godt - både visuelt og lydmessig er Horneten på et helt nytt nivå, men det er mye å sette seg inn i, allerede nå i "early access". Start up er veldig greit, det meste er automatisert, så det er ikke så mye gærnt man får gjort, med unntak av å glemme INS alignment før man begynner å taxe, noe jeg gjorde mange ganger i går :P

Take off er også veldig straight forward, med take off trim satt flyr hun seg selv av banen når farta blir høy nok. I lufta flyr hun eksemplarisk, fly by wire sørger for at alt føles smooth og enkelt - en morsom detalj er at hvis man ser flyet utenfra så kan man se at computeren beveger rorflatene konstant for å holde flyet stødig. Landinger er litt mer tricky, det er uvant å fly inn kun på AoA og ikke "flare'" før touchdown - spesielt når man lander på "båten". 

Ser frem til fortsettelsen, nå skal jeg gå igjennom manualen og sette meg inn i det som er tilgjengelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja, det er helt vanvittig hvordan lyd-opplevelsen er. Jeg er sikker på at noen naboer ble smått irritert over etterbrenner-lyd fra huset mitt i natt ;) 

Det blir som AudiobirdXP sin addon til Zibo737, eller FSLABS A320. Alt fra motorer som synger sin dype sang, til bleed-air som kommer inn som en storm etter man vrir på noen knapper. Man har også en luft-fordeler som styrer varm/kald luft og uttak fremme/bak, ikke noe fancy det, men til og med denne har sin egen unike lyd-opplevelse basert på plassering. Det er noe for seg selv. 

Cockpit-lyset setter stemning noen hakk over X-plane-nivå. FCS føles ut som noe de har brukt betraktelig tid for å utvikle. I det hele er dette noe av det bedre jeg har kjøpt, uavhengig av plattform. Sammenligningen må nesten bli PSS 777, Janes F15, PMDG NGX, LevelD767 eller IXEG737. Helt utrolig hva de har fått til. Når manglende systemer faller på plass, snakker vi nok om en game-changer her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, leste et intervju med Matt Wagner for en stund siden - lurer på om det var i PC Pilot - hvor han sa at utviklingen av FCS-en tok svært lang tid, og at den var så tro mot "the real thing" at de i begynnelsen hadde de samme problemene med FCS-en i DCS som man hadde i de tidlige Hornetene :P

Slenger inn noen bilder fra testingen vår i går. Det er en del ting som mangler selvfølgelig, men jeg føler likevel at det er så mye her allerede at jeg har nok å drive med en stund.

horn01.thumb.jpg.1ff8e2b5107cf430653fbfe4a3c3906b.jpghorn02.thumb.jpg.466a4dd47a2ef73ac18735211f072ff5.jpghorn03.thumb.jpg.d594613958ce893e718b192405ba0f16.jpghorn04.thumb.jpg.a254c349b1bc288213d56f82420fbe47.jpghorn05.thumb.jpg.4140a5221fb2c92d4f383be024128f97.jpghorn06.thumb.jpg.2c34f86aedd2b8aca646c5c099504020.jpg

Endret av Fredrik Edvardsen
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...