Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 12. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2018 Da var det helg igjen! Denne helgen tenkte jeg å se om jeg fikk gjort noe med skyfargene i X-plane mens jeg venter på PMDG 748 og DCS F/A-18. Tidligere har jeg brukt en del tid på ulike LUA-skript for å løse opp i skygge-feil, merkelig vann-mønster og skyer. Denne gangen har jeg forsøkt litt ulike skyfarge-textures for å se om jeg finner en god kombo. Jeg føler at jeg nærmer meg. X-plane er fortsatt litt "rar" hva gjelder skyer, men det begynner å bli en god norsk soloppgang, så får jeg heller leve med at det blir litt urealistiske farger når jeg nærmer med sydligere strøk. #savnerASN 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 12. mai 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Hiver inn ett til... En kombinasjon av to skript og textures, gjør at solen reflekteres i øverste skylag, og da kun på det øverste, så slipper man grå skyer øverst og deretter hvite under som ofte ser rart ut. . Effekten blir stilig. Endret 12. mai 2018 av Torbjørn M 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Bilde nr.4 så veldig nordisk og ekte ut.Nr.5 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Knallflotte bilder! Spesielt det siste du postet. Mer X-plane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.