Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. april 2018 Premium Medlem Del Skrevet 30. april 2018 (endret) To raske fra en kveldstur over det jeg later som er svenske skoger... PS: Lyst å lære deg å bruke haleror igjen? Trykk på den grønne knappen som står "spak" på og gjør en koordinert 180 sving uten sideslip Lykke til! Endret 30. april 2018 av Torbjørn M 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Tøft,ja,det er slik mesteparten av det nordlige Sverige ser ut hvis man beveger seg vekk fra "kusten".Ser ut som airspeeden er 750 ettellerannet,km/t kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) Jeg vet ikke hvorfor bildene ble så små. Ser ut for at Imgur har endret på noe. Men det er riktig som du skrive, 750km/t. Test: Limer inn bildet direkte, så ser vi om det gjør det susen.... https://i.imgur.com/rvmf9JB.jpg Endret 1. mai 2018 av Torbjørn M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 1. mai 2018 Vakkert og nifst realistisk. Flyr selv i DCS som avveksling, men har ikke våget meg på disse råtassene med blåselampe i halen. Warbirds under WW2 foretrekkes, men foreløpig er det sparsomt med aktivitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Åh, noe av det beste jeg har sett av screenshots her inne på det jeg kan huske Mer takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, Jan Tore Pettersen skrev: Tøft,ja,det er slik mesteparten av det nordlige Sverige ser ut hvis man beveger seg vekk fra "kusten".Ser ut som airspeeden er 750 ettellerannet,km/t kanskje? Svenskene brukte meter, kilometer (og til og med mil) og kilometer i timen som måleenheter i sine fly helt frem til Gripen. Litt uvant i begynnelsen, og litt knotete med hoderegning hvis man flyr sammen med noen som flyr amerikanske maskiner - men man vender seg fort til det. Viggen kan forøvrig anbefales på det varmeste, det er lett en av mine favoritt-moduler i DCS, lett å komme i gang med, men mye å lære seg hvis man vil bruke den fullt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Ja,svenskene brukte som du sier metrisk til og med Viggen,og russerne er ennå metriske.Uvant,ja,særlig altitude i feet sitter langt inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Jepp - "hva er høyden og farta di?", "7250 fot, 365 knop", "Ehh, vent litt" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2018 Kjekk kommentar @Jan Reidar Storelvmo Leser det som at DCS-bilder er noe man ønsker... Så får vi se da om vi ikke skulle prøvd oss på noen carrierops fra vår andre nabo litt lenger nord til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Det mest komiske er hvem som innførte det metriske systemet i europa. Han hette Napoleon Bonaparte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.