Gå til innhold

Et par kjappe AI bilder


Anbefalte innlegg

Andre bilde, retro Hercules traffic Anchorage PANC (Aerosoft scenery). Dere vet alt jeg har Alaska dilla for tiden. Første bilde, JYAI F-15 Lakenheath, et scenery av episk kvalitet for P3D, inkludert F-15 og Heli trafikk. Jeg bruker de samme helikopterne på ENDU. På bildet sees nyeste afterburner i dag moddet av Mike fra MAIW. F-16 pakken jeg har lastet opp til MAIW, har en og annen jager til EGUL nå og da.

jyaiburn.jpg

retro herc panc.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nice! Du minner meg bare på at jeg burde rydde opp i min egen AI trafikk Andrew! :o
Jeg gidder egentlig ikke, men jeg har alt mulig av gammel og utdatert trafikk inne i bildet hos meg. Sånn ble det når jeg mekka selv, og ikke gidder gjøre mer med det. LoL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forholdsvis enkelt å endre med AIFP for de som vil. I dag tok jeg et skritt forover. Siden den gamle NATO AWACS'en ikke virker i P3D, paintet jeg JYAI sin 767, kun de to reg'ene som går til Ørland, la de så inn i den gamle MAIW flighplanen. Her sees de på hovedbasen, Geilenkirchen ETNG.

awacs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart jeg er nerd. Der de andre tenker på damer i bastskjørt, etc i Honolulu, konverterer jeg B-52H og KC-135R. Bilde fra Hickham Airbase, som er vegg i vegg med PHNL. Afcaden er fra AIG, lettere manipulert av overtegnede 😛

En god nyhet til dere som nøler å rote med dette, er at MAIW nylig annonserte "Matrix". En installer som legger inn både fly og scenery automatisk. Og den er kun for P3D4 🙃

heavyhorses.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det... har jeg konvertert mange Airbases og, for uten en god afcad blir det lite trafikk. Har tatt Eglin, Eileson, Patuxent River, Ellis, Luke, ja kort sagt rundt 15-20 MAIW og ikke MAIW baser. Det som går igjen er at det er stor mangel på texturer i librarys, noe jeg da fikser underveis, men stopper nå pga Matrix. Prøvde forresten å konvertere B-1 i morges, men McX ville ikke engang åpne den. En av basene, Ellsworth, har jeg dog klar til action 🙂

PS: Fikk nylig ny kode fra MAIW, som jeg la til i ModelDef.xml jeg fikk av deg. Nå har jeg AWACS med roterende antenne. Den stopper på ca. 500 fot on approach 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NBAI modellen. Har tjekket den i KSUU (Travis AFB) og den blev vist fint og flot. Har ikke set den flyve endnu, så ved ikke hvordan den er der, men den så fin ut på bakken.

Fandt lige en gammel AFCAD til FS9 til KSUU, og har konverteret den til P3Dv4. Er lige nu på veji for at tjekke den ut.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble å konvertere Israelske airbases i dag. Tok for meg Nevatim, Ramon og Ramat-David for å få fly fra de nye MAIW Conversion pakkene i luften. Så jeg sjekket Ramon. Ingen F-16 å se. Måtte da feilsøke. Og det endte opp med latter. I AoN gjemmer jeg jo de fleste F-16 i sheltere. Nåvel viser seg MAIW gjør det samme. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - En av 60-tallets desidert beste filmer, laget av mesteren selv, Stanley Kubrick. Er forøvrig ganske vilt å tenke på at det er 50 år siden 2001: A Space Oddyssey. Den filmen ser moderne ut den dag i dag. 

Det begynner å bli bra med AI i P3Dv4 etterhvert ser jeg. Stilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens AI bilde. Jeg har konvertert hele NATO AWACS pakka til både P3D og FSX inkludert scenery. Det ryktes det kan bli en offisiell upload. E3A har roterende antenne (av/på 500 feet), wheel chocks og motordeksler som forsvinner ved avgang, samt landingslys med samme parametre.

e32.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er der der Fredag 15:15. 15:05 on approach. Var sånn jeg testet roterende antenne (stopper ca. 500 fot). Testet landingslys ETNG Mandag 19:25, da går to stk ut på tokt. Vedlegger et bilde av ETNG Geilenkirchen som jeg og har gitt full P3D/FSX standard. Dette er NATO hovedbasen for de dyra.

e31.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...