Gå til innhold

Cessna 182 LN-HIH


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en hyggelig telefon fra en som hadde lastet ned min paint  av LN-HIH fra Avsim. Denne var laget for en god stund siden til A2A sin modell, og jeg hadde ikke allverdens underlag da jeg malte denne. Nå viste det seg at det var en venn av han som ringte meg som eide den virkelige Cessna 182 LN-HIH. Han var en ivrig simmer, og han ventet eieren av HIH på besøk.  Det var bare det, at painten som jeg hadde laget for noen år siden, ikke var helt up to date, og han lurte på om jeg kunne justere denne. Det har jeg selvsagt gjort, og her er resultatet:

 

 

HIH5.jpg

lnhih1.jpg

lnhih3.jpg

lnhih5.jpg

lnhih6.jpg

lnhih4.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Ja det var en tilfeldighet som gjorde at jeg oppdaget LN HIH painten på Avsim like før påske. Jeg har hatt flyet i mange år, men ikke flydd det så mye. Jeg har heller ikke vært klar over painten fra Gunnar. I leiting etter painter av Norwegian B737 så dukket  HIH opp, og jeg lastet den selvfølgelig ned. Selv om painten i utgangspunktet var fin så er den blitt enda flottere med de endringene som nå er gjort. Det virkelige flyet LN HIH er en Cessna 182 fra 1969. Den står på ENSN og den eies av Hans Inge Haukenæs ,derav HIH. Han er en ungdommelig 81 åring som begynte å fly da han var 60 år gammel, og i mange år har han vært den mest aktive piloten i Grenland flyklubb. Han blei begeistret da han fikk se den nye painten av flyet, og jeg har begynt å fly  A2A modellen igjen i P3D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...