Gå til innhold

Flystyrt Svolvær


Andreas R.Pettersen

Anbefalte innlegg

Dette er veldig trist. Bildet fra reportasjen i lofotposter er for øvrig fra en bruker her inne: https://flightsim.no/forum/topic/74627-flybilder-fra-3-flyplasser-i-øst-finnmark/?tab=comments#comment-584490

Desverre er det rapportert til meg fra flere hold at det også er en annen link til flightsim.no i denne flyulykken, men dette bekreftes først når identiteten til de omkomne er fastsatt og offentliggjort.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIP Einar Halvorsen.

Lenge siden jeg var innom på dette forumet men han var en av de som bidro til å opprettholde interessen min her på flightsim for mange år siden. Når jeg hørte navnet så ble jeg veldig sjokkert.

Mine tanker går til nærmeste familie og venner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig trist. Har kjent Einar i mange år. Fikk greie på ulykka via Lofotposten bare to minutter etter at dem skrev om den første gangen i går kveld. Jeg sjønte alt da at Einar var involvert, for bare kort tid før hadde han publisert på Facebook at dem skulle sette kursen ifra Svolvær til Tromsø. Har vert noen surialistiske timer siden da.

 

Mine tanker går til pårørende, familie og venner.

 

Endret av Steinar Grindstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Veldig trist.

Einar var en av de første som jeg også hadde regelmessig kontakt med i den tid han var aktiv i FS miljøet, spesielt i den tiden Virtual Coast Air var aktivt.

Han tok vel PPL sertifikatet i godt voksen alder mener jeg å huske.

Tanker går til pårørende og familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente også Einar gjennom miljøet her inne fra jeg kom hit nå for mange år siden. En tvers igjennom hederlig og dyktig kar, lidenskapelig i sin interesse for alt med fly å gjøre og viktig bidragsyter til flightsim-miljøet.

Hadde også stor glede av å følge hans inspirerende blogg om det å ta PPL(A), en ærlig og gjennkjennbar beskrivelse av både opp- og nedturene på veien mot målet.

Det var svært trist å få vite når navnene på de to omkomne idag ble offentliggjort, at Einar var en av dem.

Kondolerer til de begges kjente og kjære, venner og alle innen det relaltivt lille flymiljøet i Norge, som ila. gårsdagen ble fattigere og etterlater seg et vondt  tomrom.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...