Geir Teigo Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Fjernet videoen. Posten var ment som en første test for å se hvordan en direkte stream kunne vises i forumet. Jeg lager et oppsett via OBS og Youtube der jeg streamer fra PC1 med wecam og henter flere bilder som vises i stream fra PC2 og PC3 via nettverk. Mer kommer garantert, og er det flere som vil henge seg på med stream fra MP, VATSIM eller bare fra desktop så lager vi et dedikert område. Kjører det her i screenshots så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 vel vel... nok for enne gang. Skal rigge opp i cockpit for neste test 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Andre som leker med streaming og? Jeg valgte å gjøre det via Youtube siden det kan deles over alt. Det er langt enklere å gjøre det i Facebook, men da kan det bare linkes til fra sider utenfor FB, ikke vises direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2018 Har jo streamet live noen ganger men er ikke helt fornøyd med kvaliteten på youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Bruk twitch, den tiden jeg streamet syns jeg det fungerte mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Jeg var innom der og før jeg gikk for Youtube, men videoer fra Twitch har lik embedding her i forumet, så det går bare fint. Bare å lime inn url til stream, så ordener forummotoren resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Ble mye motlys og dårlig fokus, så har et stykke igjen. Kult at bilder og lyd kan dras inn i feed fra nettverk. Leker videre en annen dag, men spørs om jeg ikke må ha meg et nytt og bedre kamera først av alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 30. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2018 Flott pit! Kan knapt finnes noe bedre sted å forsvinne i mørketida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Har googla litt tester av webcams, og tror jeg går for et Logitech 920 eller 922. Siden det er litt fishy å skulle streame bilder fra tv-skjermer og det motlyset det gir, så er det en risiko for at kjøpet ikke gjør susen. Er det noen som har et av disse kameraene og kan gjøre en liten test for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.