Erik Häggblad Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Selger mine helikopterkontroller. OE-XAM Cyclic, Collective og Anti torque pedals. Meget gode kontroller som er pent brukt. Jeg er helikopterpilot og har brukt utstyret til flytrening under og etter utdanningen. Hvis du kombinerer disse med X-plane 11 eller DCS, så har du en meget realistisk helikoptersimulator. Jeg har brukt dem sammen med VR briller, og da blir opplevelsen ekstremt bra. Specialbestillt med B8 grip på Cyclic og Bell 206 Collective. Bell 206 pedaler. Hvis du skal kjøpe kontrollene nye idag må du betale ca 16,000 NOK (inkl.toll) Hentes på Namsos eller sendes mot pristillegg for pakking og frakt. Kontakt på e-mail eller telefon erik.haggblad@outlook.com 91141004 Endret 22. januar 2018 av Erik Häggblad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2018 Fristene ..........Ser veldig bra ut men blir nok i dyreste laget ........... Anbefaler deg å sette en pris på sakene så slipper du et lass av spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Häggblad Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 7500:- er siste pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.