Geir Teigo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Hei dere Alle mail som er sendt etter henvendelser fra "Kontakt oss" siste uke har ikke gått ut. Vet ikke hvorfor det har knota seg til, men det er sikkert min feil. Det har bl.a. vært henvendelser vedr. kontoer og passord, og beklager om noen har måttet lage nye kontoer. Jeg skal prøve å ordne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2018 Gamle pm èr er de lost eller dukker de opp igjen ? Hadde noen liggende med litt nytte på men har de røket i flyttingen spiller det ingen rolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2018 Det skulle vært her. Adder det på support req Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2018 Savner det at en blir sendt til siste uleste post når en hopper inn i en tråd en har vært før Funksjonen er der da et annet forum som jeg er med i (samme type) har den installert/aktivert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2018 Fant ut funksjonen var der bare uvant med * var vant med en uåpnet konvolutt (Se bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2018 eller så kan du vel klikke på tidspunktet helt til høyre og. Skal se om det er en setting i CP som gjør at den ikke hopper til første uleste post uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.