Gå til innhold

Tapatalk innlogging


Rune Iversen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Sakset fra forsiden:

«Nå støtter forumet både mobil og nettbrett, og man slipper å bruke apper som Tapatalk»

Nå synes jeg at Tapatalk er helt genial, i det at man har alle forumer, man er medlem i, på et sted. Men har ikke klart å logge inn på Flightsim.no gjennom nevnte app siden migreringen til nytt forum startet. 

Har forumet vårt på noen måte stengt tilgangen gjennom Tapatalk?

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Glemte forresten å skryte av det nye oppsettet, men fant ingen måte å redigere innlegget mitt på.:)

Edit: Men på dette svarinnlegget, ser jeg at jeg har et valg som heter «Endre». Men ikke på startinnlegget. 

Endret av Rune Iversen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser liten nytte av tapatalk nå som forumet har fått godt responsivt design, men kjøper argumentet om å ha alt på ett sted.

Har du funnet knappen for "Ulest innhold" på mobil visning? Den er på toppen ved sidenav søkeikonet, og visningen er mye bedre enn den du får i Tapatalk etter min mening...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...