Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 18. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2018 Sakset fra forsiden: «Nå støtter forumet både mobil og nettbrett, og man slipper å bruke apper som Tapatalk» Nå synes jeg at Tapatalk er helt genial, i det at man har alle forumer, man er medlem i, på et sted. Men har ikke klart å logge inn på Flightsim.no gjennom nevnte app siden migreringen til nytt forum startet. Har forumet vårt på noen måte stengt tilgangen gjennom Tapatalk? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 18. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. januar 2018 (endret) Glemte forresten å skryte av det nye oppsettet, men fant ingen måte å redigere innlegget mitt på. Edit: Men på dette svarinnlegget, ser jeg at jeg har et valg som heter «Endre». Men ikke på startinnlegget. Endret 18. januar 2018 av Rune Iversen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg tror det er en time limit for å kunne endre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Ser liten nytte av tapatalk nå som forumet har fått godt responsivt design, men kjøper argumentet om å ha alt på ett sted. Har du funnet knappen for "Ulest innhold" på mobil visning? Den er på toppen ved sidenav søkeikonet, og visningen er mye bedre enn den du får i Tapatalk etter min mening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Nevnte jeg at vår løsning er reklamefri? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 19. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2018 @ Geir: Ingen kritikk av det nye forumet. Ser, som sagt, veldig bra ut. Min Tapatalk er forreten også reklamefri Men tilbake til spørsmålet mitt: Har vi stengt tilgangen fra Tapatalk? Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2018 Vil ikke anbefale tapatalk pga. for dårlig personvern Er med i andre fora der de skygger unna pga.dette bla. baatplassen.no hvor de tar personvern alvorlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 I min vurdering gjelder det kun oversiktlighet, og Tapatalk er blitt for knotete og dessuten full av reklame. Ser at det finnes Plugin for IPS også, men anbefaler heller å lage en shortcut med ikon på forsiden av telefonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 19. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. januar 2018 Men jeg gir meg ikke, og spør enda en gang: Har Flightsim.no stengt muligheten for tilgang til forumet gjennom Tapatalk? Og jeg spør fordi jeg ikke har klart å logge inn siden oppgraderingen startet. Og jeg har IKKE reklame på Tapatalk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Ja. Dvs vi har ikke installert noen tilleggspakke for integrasjon for Tapatalk på det nye forumet, og årsaken har vi vært innom. Men hør... du er god gammel kunde og har bidratt godt til at vi står med ny platform i dag, så dette skal vi ordne før midnatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Sånn. Da har du egenhendig fått flightsim.no inn igjen på Tapatalk. Du må søke på nytt ettersom vi har byttet URL. Vi har nytt ikon også, så ikke se etter de fargerike flyene fra gamledager. Til lykke Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 20. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2018 Da vet jeg ikke helt om jeg skal være takknemlig eller lei meg. Var ikke min mening å provosere frem noe vi ikke ønsket. Ville egentlig bare ha et svar på hvorfor jeg ikke fikk logget inn via Tapatalk. Og det fikk jeg - til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Gjør ingen skade å ha Tapatalk løpende, men syns grensesnittet her er blitt bedre enn det jeg ser i appen. vel vel. Case closed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Tapatalk har visst vært død en periode, men nå er denne på plass igjen. Beklager til dere som har måttet bruke alternative metoder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.