Gå til innhold

Over skyene er himmelen alltid blå


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Neida,  skyene er de samme som i første forsøk med SkyForce.  Har kun variert med mengden skyer,  fra 1/8  til 5/8 (som i disse bildene ).  SkyForce imponerer stadig,  men jeg ser jo noen svakheter også.  Det er ikke alle vinkler som tar seg like bra ut,  så jeg må innrømme at jeg velger foto-vinkler som ser mest realistisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Geir Teigo skrev:

Så i en review at skyene snurrer veldig for å være vinkelrett på eyepoint, og det var en dealbreaker for meg. Kan ikke si at jeg har observert det problemet i min sim noen gang, og jeg akter ikke å innføre det heller.
Håper på en fix

Du har vel fast eyepoint i din fullskala sim? Vil tro at eventuell snurre-effekt da blir mindre enn i VC med panning.

 

42 minutter siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Neida,  skyene er de samme som i første forsøk med SkyForce.  Har kun variert med mengden skyer,  fra 1/8  til 5/8 (som i disse bildene ).  SkyForce imponerer stadig,  men jeg ser jo noen svakheter også.  Det er ikke alle vinkler som tar seg like bra ut,  så jeg må innrømme at jeg velger foto-vinkler som ser mest realistisk ut.

Supre bilder. Pauser du simmen for å finne bra fotovinkler, eller gjør du det i fart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Bilder nr 3 er til å miste pusten av. Det er vel den beste markedsføringen for SkyForce jeg har sett så langt. Bra jobbet!

Takker :)

Sitat

Pauser du simmen for å finne bra fotovinkler, eller gjør du det i fart? 

Det hender.  Som regel flyr æ en planlagt tur,  og hvis det dukker opp gode motiv,  sjekker æ fotovinkelen i fart og tar screenshots.  Andre ganger pauser æ simmen og leiter etter den opptimale vinkelen og lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Ad snurrende skyer. Det har jeg aldri lagt merke til før jeg leste om det her. Nå ser jeg det. Virkelig.

Yepp,  det har egentlig vært der helt siden FS fikk skyer,  men er mest synlig når man panorerer flyet i ekstern view.  Plager meg ikke merkbart så lenge man sitter i cockpit,  og SkyForce er "skremmende" realistisk ved skygjennomgang  og passering av høye cumulus :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...