Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 16. januar 2018 En tur i gråvær og test på ny bildefunksjon AS16 + RexSkyForce 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 Jeg har flydd PMDG sin 737 i noen år nå, men fortsatt er det like stas å se skygger gli over cockpit når ligger over skydekket slik som i bilde nr 5. Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Virker som det er en bra kombinasjon. Har AS 2016. Ser ut til at jeg må skaffe meg RexSkyForce. Fin bildeserie. RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 Fine overganger i skydekket, og troverdig simulering av dis. Lot du AS16 og Skyforce bestemme alt av vær, eller forhånds-stilte du dette i simmen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 AS16 og Skyforce bestemme alt av vær ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 Forstår men betyr det at du må fly med alle programmene online, og får det været som er rundt de aktuelle flyplassene i øyeblikket ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 Alt online samtidig ja real Weather blir nesten alltid brukt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 He he ja, kan være spennende noen ganger, men her oppe i arktis er det så mye uvær, at da hadde det blitt flyforbud de fleste gangene æ hadde lyst på en flight 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Mht vær reklamerte jeg for FSXWX, og glem den saken. Alt hvitt over 25.000 fot om det regner er tvilsomt normalen. Bruker nå FS Global Real Weather 64bit versjon og det er som å ha laseroperert øynene :-p 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 17. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Fine sjåtts. Første bildet er veldig likt Værnes fra i ettermiddag da jeg landet rett før kl 16.00. Vurdere REX selv og har meldt overgang til AS2016 etter å ha brukt FSGRW i mange år. De krevde ny lisens for 64 bit versjonen, så da ble terskelen lav for å bytte. Må si jeg er svært fornøyd med AS2016. Spesielt er jeg imponert over at det stadig venter noen turbulente overraskelser. Det er definitivt en divisjon opp fra FSGRW, med mindre de har gjort store endringer i 64 bit versjonen. Endret 17. januar 2018 av Svein-Frode 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.