Gå til innhold

Fra en annen vinkel


Anbefalte innlegg

Tok meg en tur her forleden til Fligtsimnorway.com, som er det fineste sted i vår norske verden for å samle alt sammen. Fant vanvittige bilder og videoer. Hver bro har en serie med bilder, og og en video til tider. Tør ikke engang starte med flyplassene. Anbefaler å bruke litt tid hos Flightsimnorway ... for der finnes både bilder og videoer av vanvittig kvalitet. Mange takk, Ole :)

 

Vedlegger noen bilder.

 

cMaJnn5.jpg

 

KfDPOXc.jpg

 

t0cdszY.jpg

 

4SHFQUb.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en tur her forleden til Fligtsimnorway.com, som er det fineste sted i vår norske verden for å samle alt sammen. Fant vanvittige bilder og videoer. Hver bro har en serie med bilder, og og en video til tider. Tør ikke engang starte med flyplassene. Anbefaler å bruke litt tid hos Flightsimnorway ... for der finnes både bilder og videoer av vanvittig kvalitet. Mange takk, Ole :)

 

 

 

Du store allpakka. Jeg visste ikke om Flightsimnorway engang. Holder meg tydeligvis for lite oppdatert.  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...