Andrew Thomsen Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Tok meg en tur her forleden til Fligtsimnorway.com, som er det fineste sted i vår norske verden for å samle alt sammen. Fant vanvittige bilder og videoer. Hver bro har en serie med bilder, og og en video til tider. Tør ikke engang starte med flyplassene. Anbefaler å bruke litt tid hos Flightsimnorway ... for der finnes både bilder og videoer av vanvittig kvalitet. Mange takk, Ole Vedlegger noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Utrolig flott RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 13. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2018 Det siste bildet var stilig. Bra jobbet Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2018 Stilige bilder Bruker også å jevnlig stikke innom FlighsimNorway.com ( gjør ikke alle det...? ). Et eldorado for viktige addons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Tok meg en tur her forleden til Fligtsimnorway.com, som er det fineste sted i vår norske verden for å samle alt sammen. Fant vanvittige bilder og videoer. Hver bro har en serie med bilder, og og en video til tider. Tør ikke engang starte med flyplassene. Anbefaler å bruke litt tid hos Flightsimnorway ... for der finnes både bilder og videoer av vanvittig kvalitet. Mange takk, Ole Du store allpakka. Jeg visste ikke om Flightsimnorway engang. Holder meg tydeligvis for lite oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.