Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 4. januar 2018 Denne gangen Tyskland, ettermiddag i januar, 5/8 stratus og 30 miles sikt. Synes det ser bra ut, og feelingen er typis tysk (?). Gjorde ingen forandringer i REX, og satte opp ønsket vær i P3D4, resten gikk av seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Yupp, ser atmosfærisk og fint ut det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 5. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2018 Gode Ernst, du trenger som kjent fra tidligere ikke SkyForce for å ta flotte bilder, men det er en fin bonus! Jeg legger merke til at du ikke bruker etterbrenner når du flyr over tettsteder som forteller meg at du kanskje tar simuleringen litt i overkant seriøst 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. januar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2018 Ich bin ein hamburger. Lol! Fin bildeserie av et typisk tysk forsted? ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2018 Jeg legger merke til at du ikke bruker etterbrenner når du flyr over tettsteder som forteller meg at du kanskje tar simuleringen litt i overkant seriøst ;D ha ha ha, trenger bare å bruke etterbrenner under take off, etterpå er det vanskelig å få ned hastigheten ;D Utysket har voldsom motorkraft, og trenger stort handlingsrom for manøvrering i lav høyde 8) . Joda, synes bildene ble typisk tysk vinter-atmosfære, med lave stratusskyer og begrenset sikt. Også dette simulerer Sky Force veldig bra, men jeg må jo understreke at jeg har bare et par korte testturer foreløpig. Sky Force tilfører fine texturer, uten at det går ut over fps og flyt, men programmet er langt fra den revolusjonen de lovte i reklamen. Likevel er jeg fornøyd, og kan trygt anbefale dette til de som savner tøffe cumulusskyer og litt mer fotorealistisk atmosfære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.