Gå til innhold

Test av Flight1 Ultimate Traffic Live


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Her er noen sjåtts for å vise hvordan UTL funker i Norge - som dere ser er det lite eksotisk, men det viktigste er med. God basis for de som ønsker å populere flyplassene raskt med rutetrafikk, så kan man laste ned egne AI modeller med annet snacks etterhvert. UTL benytter Simconnect og jobber eksternt. Det gjør at fps holder seg noe bedre enn ved bruk av vanlig AI trafikk og tilhørende bgl filer.

 

2017-12-24_15-26-12-495.jpg

 

2017-12-24_14-39-57-816.jpg

 

2017-12-24_14-32-29-976.jpg

 

2017-12-24_14-8-44-805.jpg

 

2017-12-24_13-43-30-176.jpg

 

2017-12-24_13-7-17-290.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som er riktig i forhold til min hjemmesydde AI pakke, UT har vært relativt gode til slikt. En og annen maskin som stikker seg ut som en sår verkefinger, men da må man innstille seg på intet noen gang blir perfekt. Jeg har hatt alle pay pakker i diverse versjoner gjennom mange år, og forrige UT var gampete og vanskelig, men ikke helt fæl. De andre pay alternativene er horrible. Den dag i dag foretrekker jeg freeware som har blitt en egen hobby. Resten finner dere ut av selv, jeg står ikke på en soapbox og holder taler om hva man "skal" like :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har lenge tenkt på denne pakken, men har holdt ann enda. Er det virkelig den trafikken som er i virkeligheten? Og er flyene de riktige? Spennende teknologi, så det blir vel.  :)

 

Har rett og slett ikke peiling om flightplans følger virkelige ruter, og jeg er heller ikke opptatt av det. For egen del er jeg mest interessert i å få opp de flyselskapene og flyene som holder til på flyplassen.

 

Foreløpig beholder jeg denne, men er som Andrew og en del andre her inne hekta på AI trafikk så jeg blir å migrere min egen pakke fra P3D v3 over til v4 etterhvert som tiden strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden, Jan Reidar Storelvmo skrev:

Kommer nok til å kjøpe denne pakken selv. Og så regner jeg med at det følger med verktøy i programmet som lar deg legge til egne AI ruter og fly? Slik som i UT2?

Ja, men jeg synes verktøyet har svært dålrig brukervennlighet. 

Just Flight er i gang med et meget lovende prosjekt, og jeg blir nok å teste det også når det kommer: https://www.justflight.com/product/traffic-global

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...