per berge Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 KATL med total elektrisk shutdown. Er nok mange elektrikere, datanerder og ingeniører som er bra stressa vil jeg tru. Sku hatt Andrew der så hadde det nok blitt årnings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Godt å ha den i bakhodet. Liker å sette ting i perspektiv når jeg har det dritt på jobben selv. I dag måtte jeg skrive beklagelsesmail til en leietaker der vi ved et uhell tok strømmen til et datarom. Ikke bra, men takk for UPS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Langt mer interessant å kippe sikringene til et datarom uten UPS, good'ol times. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.