Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Endelig har jeg en A320 igjen (FSlabs), så jeg måtte ha en tur med favorittlivery og flyplasser. Kaptein Klinkerhofen og crew her klar til avgang Innsbruck. Episk utklatring, snart klar for en 180 grader turn. Etter kort cruise FL320 klargjøres det for Wien rwy 34, GAMLI STAR. Turning finals her trur eg. Velger meg manuell landing. Litt lavt her kanskje, men et bilde er jo fryst. Work in progress! Taxer til terminal etter en myk og fin touchdown uten å få AI fly i fleisen (satte trafikken til ca 60% for denne turen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2017 Virkelig? Har klinkerhofen tatt flylappen? ;D Men å putte ham i en A320 er vel uansett suicidalt, eller har han kommet seg betraktelig?! ;D Skikkelig julestemning, og very nice bildeserie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Skjønner du setter pris på underliggende humor Joda Klinkerhofen gir julestemning, sammen med FTX LOWI og FlyTampa LOWW. Siste er en beta jeg har i drift, og den er kjapp som før, selv med 100% AI trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2017 Vakker bildeserie Andrew, har du gått på fotokurs.... ;D ? Er også imponert over hvordan du temmer den svære flyvemaskinen, æ har også gått til anskaffelse av lignende greier, men har ikke våget å ta av innpakningspapiret enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Airbus er lett å temme, når du venner deg til throttle er "mode" og ikke throttle. Og FMC når man skal lage flightplan og når man driter seg ut, er det enkelt å fikse underveis. Selv om det skulle vært gjort før da. Hysj hysj. Ærlig talt er du vant med 737 er bussen lett å gå til. Og FSlabs flyr myykt og fint som en PMDG. Skulle og bare mangle da sjefen for FSlabs var en av grunnleggerne for PMDG, og er en dyktig programmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Herlige shots med god julestemning! Du får prøve deg med returen til Innsbruck med visual approach til rwy 08! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 15. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2017 Flotte sjåtts, men huff og huff... Airbus... Dataskjermer er ikke noe for denne karen - her går det kun i klokker og minst mulig innslag av datamaskiner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2017 Kan fint fly klokker og jeg, men liker fordelen å ha de viktigste datene samlet i en MFD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2017 Skjønner du setter pris på underliggende humor Joda Klinkerhofen gir julestemning, sammen med FTX LOWI og FlyTampa LOWW. Siste er en beta jeg har i drift, og den er kjapp som før, selv med 100% AI trafikk. ;D ;D ;D Ja underliggende humer er alltid bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.