Geir Teigo Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Fikk et lavtflygende tomotors jetfly rett over meg i dag mens jeg sto på nybrua på vei mot Bjørvika. Så ut som en liten biz-jet og det fløy FORT. Det heiv seg over i en venstresving omtrent over hovedøya og jeg dro opp Flighttrackeren for å se hva dette var for noe. Ingen fly på den radaren... Var ikke akkurat VFR-vær i dag heller. Enten var det noe muffins eller så var det vel militært. Et par minutter senere kom det inn over byen igjen i formasjon med et annet jetfly jeg ikke kunne bestemme type på i det hele tatt. Noen som vet hva anledningen var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hmmm, kan det ha vært en DA-20 Jet Falcon fra Forsvaret som var på tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2017 Kan se helt riktig ut. En var mørk og en var hvit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 En avskjedsrunde kanskje, de fases jo ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Siste tur for 0125 (VIP-maskinen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2017 Liten snutt fra forsvaret her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 15. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2017 Trist. Vakker og sjelden fugl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2017 Takk for oppklaring. Alt dere vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.