Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2017 Sola er under streken, lufta er kald og folk stresser med julehandel. Noen må likevel sjekke luftherredømmet ;D Snart God Jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Grisebra shelterbilde. Men ser på bilde 2 shelterne stikker seg for mye ut i sollyset, må se om jeg kan finne noen materialegenskaper som demper det med tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 13. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2017 Ja, streset i en CF-104 cockpit blir jo bare barnemat mot en tur på City Nord i adventstida... Strålende shots som vanlig, og enig med Andrew: Det bilde med åpent shelter i bakgrunnen var skikkelig tøfft... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2017 Jatakk, er kjempefornøyd med shelterne til Andrew, både sommer og vinter . Enig at de skinner litt i meste laget på vinteren, men det er bagateller . Og det eneste som er bra med City Nord, er nærheten til flystripa ;D Der kan man jo få med seg litt flyshow fra parkeringsplassen ;D ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Så det var du som kom med det jetbrølet over Leknes i går med andre ord ;D ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2017 Hvis du hørte en blanding av okserauting, ulv i brunst og julesang, da kunne det ha vært meg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Shelter-bildet var lekkert ja, ser skikkelig kaldt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2017 Herlige bilder, og bra noen kommer seg unna julestresset! Glimrende shots denne gangen, nesten så du overgår deg selv Ernst! Andrew. Kan ikke du lage noen sheltere på ørlandet til de nye F-35 også da? Norge har jo ikke råd til å lage skikkelige bunkere til de, så de må jo stå i telt. Du lager de sikkert billig?! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Haha god kommentar. Mener å huske jeg fikk presset en F-35 inn i de to jeg har åpne på ENOL, men jeg skal sjekke det igjen. Ta deg en tur til ENOL, så tror jeg du finner to sheltere som er åpne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2017 Shelter-bildet var lekkert ja Glimrende shots denne gangen, nesten så du overgår deg selv Ernst! Dåkker skal ha så mang en takk ;D Veldig hyggelig at det rører på seg her inne ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Svendsrud Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 må se om jeg kan finne noen materialegenskaper som demper det med tiden Bruk "No base material specular", men det viste du nok ifra før av ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Skal sjekkes! Og: Åneidu er massivt hva jeg ikke vet fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. desember 2017 Haha god kommentar. Mener å huske jeg fikk presset en F-35 inn i de to jeg har åpne på ENOL, men jeg skal sjekke det igjen. Ta deg en tur til ENOL, så tror jeg du finner to sheltere som er åpne. Takkåtakk! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.